ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΒΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΟΤΙ ΜΕ ΑΦΟΡΑ / ΣΥΓΚΙΝΕΙ /ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ / ΑΡΕΣΕΙ / ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ
Σάββατο 31 Ιουλίου 2010
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΌ ΤΑ ΝΙΑΤΑ (Η ΤΑΙΝΙΑ)...
Ένας νεαρός μπλέκει σε μία ομάδα χούλιγκανς και μένει παράλυτος μετά από μία συμπλοκή. Ο πατέρας του προσπαθώντας να βρει τι συμβαίνει, ανακαλύπτει πως πίσω από τους χούλιγκανς κρύβεται μία φασιστική οργάνωση...
Και σε πλήρη οθόνη:
http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=8654332821120487751&hl=el&fs=true
SANTA FE TRAIL (MOVIE)...
With Erol Flynn & Olivia de Havilland.The story of Jeb Stuart, his romance with Kit Carson Holliday, friendship with George Custer and battles against John Brown in the days leading up to the outbreak of the American Civil War...
Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010
ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ...
Στην Ελλάδα κυριαρχεί μια βασική παρεξήγηση. Ολη η χώρα είναι μια απέραντη συντεχνία.
Στις λοιπές Ευρωπαϊκές χώρες και όταν υπήρχαν συντεχνίες λειτουργούσαν πολύ καλύτερα από τις δικές μας συντεχνίες. Με πολύ περισσότερο σεβασμό στον πολίτη και στην κοινωνία και στο κράτος.
Νομίζουμε ότι το κυρίαρχο είναι ο επαγγελματίας (γιατρός, υπάλληλος, φορτηγατζής κοκ) του οποίου η δουλειά και το εισόδημα πρέπει να διασφαλίζεται, ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες που προσφέρει.
Ετσι όταν συζητάμε για παιδεία φροντίζουμε κατά βάση για το συμφέρον του δασκάλου και όχι του μαθητή,όταν μιλάμε για υγεία βλέπουμε κυρίως τι θα εξυπηρετήσει το νοσηλευτικό προσωπικό και όχι τους ασθενείς (αυτοί δεν μπορούν και να απεργήσουν). Με άλλα λόγια δεν βλέπουμε συνήθως εως ποτέ το συμφέρον του καταναλωτή (προιόντων , υπηρεσιών, κλπ) και ξεχνάμε πως σε τελευταία ανάλυση όλοι μας είμαστε και καταναλωτές.
Κάπως έτσι νομίζω αντιμετωπίζεται από ορισμένους και η κατάσταση με τους φορτηγατζήδες. Κάποιοι επικεντρώνονται στον επαγγελματία και όχι στον καταναλωτή ο οποίος έχει σίγουρα να ωφεληθεί από το άνοιγμα του επαγγέλματος.
Η "κλειστή" δομή επιτρέπει οπισθοδρομικές συνθήκες και διαδικασίες στις μεταφορές. Κάθε επάγγελμα έχει την τεχνογνωσία του. Εμπορεύματα κλέβονται, υποβαθμίζονται, χάνονται και επανεμφανίζονται μετά από καιρό. Μόνιμες οι προστριβές γιατί οι φορτηγατζήδες άλλα είπαν και άλλα έκαναν. Αυτή την στιγμή πάσχουμε από έλλειψη (ελάχιστες υπάρχουν) μεταφορικών εταιρειών, που θα αναλαμβάνουν ένα πλάνο μεταφορών και θα το εκτελούν, ανεξάρτητα από το αν έσκασε ένα λάστιχο, κοιμήθηκε ένας οδηγός, έπεσε έξω ένα αυτοκίνητο ή, μακάρι, διπλασιάστηκε η δουλειά σου και κάποιος πρέπει να την καλύψει μεταφορικά.
Όλα αυτά γινονται από τους φορτηγατζήδες για την άδεια και τίποτε άλλο...
Αυτοί που τις έχουν (χαριστικά οι περισσότεροι μιας και κάποτε θεωρούνταν εκλεκτό ρουσφέτι) θέλουν να μπορούν να έχουν την δυνατότητα να την πουλήσουν μια μέρα σε κάποιον άλλον για 300-500.000 ευρώ. Έτσι κι απελευθερωθεί το επάγγελμα, τότε αυτές οι άδειες δεν θα αξίζουν τίποτε. Αυτό είναι ας πούμε το εφάπαξ τους...
Όλο φωνάζουμε για την ακρίβεια στη χώρα αλλά ανταγωνισμό δεν θέλουμε. Σε αυτή τη χώρα η νόμοι της οικονομικής δεν πιάνουν.
Η σωστή λειτουργία της οικονομίας και του ανταγωνισμού, δεν εξαρτάται από το αν ένα επάγγελμα είναι «κλειστό» ή ανοιχτό, αλλά από το αν η δομή του και η οργάνωσή του επιτρέπει την ύπαρξη πολλών και ανταγωνιστικών μεταξύ τους επιχειρήσεων, μικρών ή μεγαλύτερων.
Το άνοιγμα των επαγγελμάτων είναι νομοτελειακά πεπρωμένο να γίνει. Το αν θα γίνει τώρα υπό την απειλή του ΔΝΤ ή αργότερα λίγη σημασία έχει. Όσο θέλουμε να είμαστε στην ΕΕ θα χορεύουμε το χορό που σέρνουν.
Ελεύθερη όμως οικονομία και ανοιχτά επαγγέλματα σε καμμία περίπτωση δεν σημαίνει ασυδοσία και απουσία κανόνων.
Κάθε άλλο μάλιστα. Η ύπαρξη κανόνων που τηρούνται είναι απαραίτητη προϋπόθεση λειτουργίας μιας πραγματικά ελεύθερης οικονομίας...
Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΖΩΑ...
Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010
15 ΝΕΚΡΟΙ...
Μόνο σε τροχαία ατυχήματα στην περιοχή μας και μόνο τον μήνα Ιούλη, που έχει μερικές μέρες ακόμη για να περάσει...
Θύματα κυρίως νέοι άνθρωποι, οδηγοί ολοκαίνουριων οχημάτων, χωρίς μηχανικά προβλήματα...
Κι όχι με τρακαρίσματα 2 οχημάτων, μα με έξοδο από τον δρόμο και πρόσκρουση σε σταθερό εμπόδιο τα περισσότερα...
Στους νεκρούς πλειοψηφούν οι οδηγοί - υπαίτιοι των ατυχημάτων και μετά ακολουθούν οι άτυχοι που έτυχε να έρχονται από το αντίθετο ρεύμα και να βρεθούν άθελα τους στην τρελή πορεία του ακυβέρνητου οχήματος...
Σε δρόμους που βρίθουν κυκλοφορίας όλη την μέρα, πάσης φύσης οχημάτων, ακόμη και υπερφορτωμένων σαράβαλων που οι οδηγοί τους τρέχουν για δουλειά, χωρίς να εμπλέκονται σε ατυχήματα...
Ατυχήματα που συμβαίνουν κατά πλειοψηφία νυχτερινές και πρώτες πρωινές ώρες σε μισο-άδειους δρόμους και πάντα κατά την επιστροφή από διασκέδαση. Ποτέ δεν καταγράφηκε σοβαρή μηχανική βλάβη όπως σπασμένα φρένα ή τιμόνι που να κατάληξε σε αναπόφευκτο ατύχημα, πάντα ο οδηγός το πετά έξω από τον δρόμο σε σημείο με όχι κακή ορατότητα...
Με πρώτη αιτία την μέθη κι αμέσως μετά την υπερβολική ταχύτητα, τα αντικανονικά προσπεράσματα και την μη χρήση ζώνης ασφαλείας ή κράνους...
Όσα μνημόσυνα από συγγενείς γίνουν, όσοι αφορισμοί για τους δρόμους ή τη "κακή ώρα", πάντα ο ανθρώπινος παράγων έχει το φταίξιμο...
Αν δεν υπάρξει κυκλοφοριακή (και κοινωνική) αγωγή από το σπίτι και τα σχολεία...
Κι αν δεν σταματήσουν οι γονείς ν' αγοράζουν αλόγιστα ολοκαίνουρια μοδάτα αυτοκινητάκια αρκετών ίππων, μόλις τα βλαστάρια τους αρσενικά η θηλυκά περάσουν την εφηβεία και πριν κάνουν κάτι στη ζωή τους που να δικαιολογεί την χρήση αυτοκινήτου πέρα της καθημερινής "διασκέδασης", που μεταφράζεται πια μόνο σε χωρίς νόημα ξενύχτι με πιοτά και μαστούρα. Όπως ακριβώς και ο DJ που βλέπουν στη σκηνή...
Τρίτη 27 Ιουλίου 2010
ΑΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΒΙΓΛΑΤΟΡΕΣ ΙΙΙ...
Οι "Βιγλάτορες" Κρητικός παραδοσιακός σύλλογος των Χανίων, υποδέχονται τον Πολιτιστικό σύλλογο Ποντίων Επταμύλλων-Νομού Σερρών "Ακρίτες", στο θέατρο Ανατολικής Τάφρου.
Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010
ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ...
Με τα μέτρα που λαμβάνονται στην Ελλάδα από την έναρξη της διεθνούς οικονομικής κρίσης και έπειτα, ακολουθήσαμε μια εντελώς διαφορετική πορεία από αυτή που ακολούθησαν οι υπόλοιπες χώρες της ζώνης του ευρώ, καθιστώντας την Ελλάδα ως τη μόνη εξαίρεση.
Το ΠΑΣΟΚ προεκλογικά υποσχέθηκε πολλά και κάποιοι το πίστεψαν και το ψήφισαν, στη συνέχεια τα εγκατέλειψε όλα για να ταυτιστεί με τον οικονομικό νεοφιλελευθερισμό που βρίσκεται σε αντίθεση με την ιστορική τους διαδρομή και την ιδεολογική τους οριοθέτηση. [μπροστά στα μέτρα που πήρε η σημερινή κυβέρνηση, η προηγούμενη πρέπει να κατηγορηθεί για "σοσιαλμανία".
Παρά ταύτα, ορισμένοι δεν έπαψαν ποτέ να ισχυρίζονται ότι η μέσα σε μια νύχτα υποβάθμιση του βιοτικού επιπέδου που πλήττει το μεγαλύτερο μέρος του κοινωνικού ιστού της χώρας έγινε για να σωθεί η Ελλάδα.
Πρέπει να είναι κάποιος πολύ αδαής αν νομίζει ότι μπορεί να είναι προς το συμφέρον της κοινωνίας μια βίαιη ανακατανομή του πλούτου από κάτω προς τα πάνω;
Η υπερφορολόγηση της κατανάλωσης ενίσχυσε τις πληθωριστικές πιέσεις, εξασθένισε τη διεθνή ανταγωνιστικότητα της Eλληνικής οικονομίας και έκανε βαθύτερη την οικονομική ύφεση. Το χειρότερο είναι ότι δεν συνέβαλε στην ουσιαστική αύξηση των φορολογικών εσόδων.
Οι φόροι που επέβαλε η κυβέρνηση παρά τις αντιρρήσεις κάποιων υπουργών, πλήττουν κυρίως τα λαϊκά εισοδήματα, πνίγουν την αγορά και η μη εισροή χρήματος στα ταμεία υποχρεώνει την κυβέρνηση να εφαρμόσει εξαιρετικά αυστηρή εισοδηματική πολιτική με αυταρχικό τρόπο.
Η κυβέρνηση θα μπορούσε να έχει ακολουθήσει μια πιο ήπια φορολογική πολιτική, που δεν θα στεκόταν εμπόδιο στη σωστή λειτουργία της οικονομίας και θα οδηγούσε σε συνδυασμό με την πάταξη της φοροδιαφυγής σε μεγαλύτερη αύξηση των φορολογικών εσόδων.
Και κάποια χρόνια πρωτύτερα το μεγαλύτερο φορτίο της εισόδου της Ελλάδας στην ΟΝΕ το είχαν σηκώσει οι μισθωτοί, οι μικρομεσαίοι, οι συνταξιούχοι, γενικότερα οι αδύνατοι, οι δεσμεύσεις για "ισχυρή Ελλάδα" αποδείχθηκαν κενό γράμμα και οι θυσίες του λαού δεν έπιασαν τόπο...
Θα μπει στον κόπο κάποιος υπεύθυνος να εξηγήσει πώς οι πολιτικές επιλογές της κυβέρνησης θα οδηγήσουν τους πολίτες της χώρας με ασφάλεια στο μέλλον, όταν όσοι ξέρουν από μέσα λένε ότι το χρέος θα συνεχίσει να αυξάνεται και η οικονομική δύναμη της χώρας θα μειώνεται;
Δεν υπάρχει πλέον αμφιβολία ότι η οικονομική πολιτική που εφαρμόζεται δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που λύνει.
Γίνεται φανερό ότι στην κυβέρνηση έχουν μόνο μεσοπρόθεσμους στόχους ελέγχου των πολιτικών και κοινωνικών εξελίξεων στη χώρα μέσω της αλλαγής του κλίματος και της ψυχολογίας, για τα υπόλοιπα δεινά θα φταίνε οι...διεθνείς κερδοσκόποι...