Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

2 ΧΡΟΝΙΑ ACANTHUS PRODUCTIONS...


Σήμερα συμπληρώνονται 2 χρόνια από τη μέρα που ίδρυσα την ACANTHUS PRODUCTIONS, την δική μου επιχείρηση παραγωγής τηλεοπτικού κυρίως, ποιοτικού θεάματος.

Από το μηδέν κυριολεκτικά, χωρίς αρχικά κεφάλαια μα με ότι εξοπλισμό διέθετα σαν προηγούμενο χόμπυ, σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης που έφερε την χώρα στα πρόθυρα χρεωκοπίας...

Αν περίμενα να πλουτίσω για να την ιδρύσω με αξιώσεις, δεν θα γινόταν ποτέ ή κάποτε που θα ήταν πολύ αργά. Ξεκίνησα με αυτά που είχα λοιπόν.

Βάζοντας κάτω όσα (πολλά και σημαντικά σημειωτέον) ξέρω από Τεχνολογία κι Επιχειρηματικότητα και πριμοδοτώντας τα με αυτά που έμφυτα διαθέτω: Έμπνευση, Δύναμη Χαρακτήρα και ισχυρή Άποψη...

Για να περάσω κάποια πράγματα που θέλω στον κόσμο, να τον ενημερώσω, να τον ψυχαγωγήσω, να τον διδάξω.

Και να τον ελέγξω κιόλας, γιατί όχι; ...Όσους/ες είναι επιρρεπείς σε επιδράσεις...

Νομίζετε πως είναι πιο αποτελεσματικοί ή καπάτσοι κάποιοι "επικοινωνιολόγοι" που ανακυκλώνουν μπούρδες και ακριβοπληρώνονται από κόμματα και εταιρείες, από μένα που με την ελάχιστη παρουσία μου ως τώρα έχω μια ξεχωριστή επαφή με τον κόσμο; Μην στοιχηματίζετε υπέρ τους, δεν με έχετε δει σε πλήρη δράση...

Τον άγνωστο μου πολυφυλετικό και πολύχρωμο κόσμο από 105 χώρες μέχρι σήμερα, που με την δυνατότητα μετάφρασης που προσφέρω από καιρό, με παρακολουθεί τακτικά από το blog αυτό, και τον γνωστό και κοντινότερο που συναντώ στον δρόμο και σε εκδηλώσεις που παρίσταμαι...

Με τις no budget ολιγόλεπτες παραγωγές έχω μια αρχική παρουσία, λίγη για τα μέτρα μου μα έχοντας αδράξει πολλές φορές ατάκα κι επιτόπου την ευκαιρία να εκφράσω σε κάποιες στιγμές τους κάποιους ανθρώπους που δεν είχαν το μέσο να το κάνουν αλλιώς, όπως επίσης και κάποιες δικές μου μικρές επιθυμίες.

Αφήνοντας για τη κατάλληλη στιγμή μελλοντικά τις σειρές αυτοτελών επεισοδίων "Μικρές Ιστορίες Μικρών Ανθρώπων", "Ψηφοφόρων Αιτήματα", "Κάτοικος Παράλληλης Ελλάδας", το σήριαλ "Ζωή με Πίστωση", το δημιουργικό reality "Ραντεβού για Τρεις", την ενημερωτική εκπομπή "Καταναλωτών Απορίες", ένα ξεχωριστό ολιγόλεπτο μα περιεκτικό σε ουσία δελτίο ειδήσεων όπως ζήτησαν κάποιοι μεγαλόσχημοι και πολυάσχολοι Κρητικοί, και το τηλεπαιχνίδι "4Χ4", σκέψεις και ιδέες που δεν μπόρεσα να υλοποιήσω ακόμη με δικά μου μέσα...

Με μόνη προβολή ως τώρα αυτό εδώ το blog, το
youtube, το tweeter, το διαδικτυακό intron tv που το στηρίζω με περιεχόμενο από την αρχή της δημιουργίας του χωρίς να έχω να λαμβάνειν τίποτα ακόμη εις μετρητά λόγω αδυναμίας κι αυτουνού, καθώς και κάποια μικρά επαρχιακά κανάλια που κατά καιρούς κάποια θέματα τράβηξαν την προσοχή των ιδιοκτητών και τα ζήτησαν για προβολή (δωρεάν φυσικά)...

Με χαμένες όμως ευκαιρίες για πολλούς διαφημιζόμενους, για τα ίδια τα κανάλια και για μένα εντέλει, λόγω ανεπαρκούς συννενόησης μας ή ιδεολογίας (δικής τους, εγώ δεν τρώω τέτοιον σανό, από πεποίθηση εδώ και πολλά χρόνια).

Τι να κάνω αλήθεια για να επικοινωνήσω και να συννενοηθώ με έναν μαλάκα ρουσφετοθρεμμένο επαρχιώτη καναλάρχη που επέμενε να του μιλώ στον πληθυντικό, έναν γνωστό μεγαλοκαναλάρχη ( κι όχι μόνο αφού με τις υπερχρεωμένες επιχειρήσεις του το παίζει και εθνικός νταβατζής στους πολιτικούς που έχουμε) που στην μοναδική μας συνάντηση μ' έβαλε να κάτσω σε χαμηλό καναπέ για να αντισταθμίζει τη δική του έλλειψη ύψους και περίσσεια κόμπλεξ, τον άλλο που υποτίθεται πως συνεργαζόμαστε μα έλα που δεν απαντά σε όσα e-mails του στέλνω ή χάνεται όταν είμαι στα μέρη του και του ζητώ να βρεθούμε, ή εκείνον τον ανεκδιήγητο κουνιστό μουσικό παραγωγό που ήθελε να ικανοποιήσω πρώτα τον κώλο του που προκλητικά μου έδειχνε για ώρα και κατόπιν αν...ταιριάζαμε θα συνεργαζόμασταν στην μελοποίηση των
στίχων για τραγούδια που του πρότεινα.

Και γιατί να κάνω οτιδήποτε που δεν θέλω και δεν μπορώ φυσιολογικά, αφού δεν είμαι υπάλληλος κανενός, δεν οφείλω πράμα ούτε χάρες σε κανέναν - ιδίως αποτυχημένους στον τομέα τους, δεν θα ανεχτώ να βγαίνει κάποιος από το πουθενά να με καθοδηγεί όταν δεν μας συνδέει τίποτα, είμαι στην ελεύθερη αγορά κι έχω πολλά να δώσω, (άλλο αν τώρα λόγω έλλειψης χρήματος και μόνο δεν μπορώ να τα κάνω πράξη ολομόναχος και αναγκάζομαι κάπου - κάπου να ζητώ συνεργασίες που πριν ευοδώσουν διαλύονται), έχω φορτωθεί να πληρώνω τον ΟΑΕΕ και την Εφορία σαν ελεύθερος επαγγελματίας και διαθέτω κανονικά τιμολόγια κι όχι μπλοκάκια με αποδείξεις (άλλο ένα πράμα που δεν τους αρέσει σε μένα)...

Τους σιχτιρίζω λοιπόν όπως τους γνώρισα ως τώρα, δεν παίρνω προσωπικά όσα διαδραματίστηκαν στις ατυχείς συναντήσεις μας, αφού σε άλλους καιρούς και συνθήκες μπορούμε να συνεργαστούμε επωφελώς για όλους, είμαι ανοιχτός προς το παρών σε συνεργασίες με αλληλοεκτίμηση και ειλικρίνεια, απώτερος στόχος μου είναι οι αυτοτελείς παραγωγές χωρίς συμβιβασμούς για να περάσω την άποψη μου στο κοινό, συνεχίζοντας με θέληση κι επιμονή παρά τις όποιες πρώιμες δυσκολίες όπως κάθε καινούριας επιχείρησης να αναδειχτεί και να ξεχωρίσει, κάτι πανεύκολο αν το κάνω εγώ με τον τρόπο μου απερίσπαστα...

Καλύτερα χρόνια λοιπόν ως γενέθλια ευχή και προσδοκία για τα επόμενα της ACANTHUS PRODUCTIONS, για ένα καλύτερο τηλεοπτικό γίγνεσθαι για όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια: