Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

ΜΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ...


Ήταν η γιορτή της μητέρας και η δασκάλα σ' ένα δημοτικό σχολείο, έβαλε τα παιδιά να γράψουν έκθεση με θέμα:

"Μάνα είναι μόνο μία".

Γράφει ο Χρήστος:

Μια φορά είχα πέσει από την κούνια, και ήρθε η μαμά μου και με γιάτρεψε...
Μάνα είναι μόνο μία!

Γράφει η Βασούλα:
Μια μέρα είχα χτυπήσει το πόδι μου, και πόναγα, και τότε ήρθε η μαμά και με φίλησε, και μου το έδεσε, και δεν πόναγα πια! Και τότε είπα:
Μάνα είναι μόνο μία!

Γράφει ο Πετράκης:
Μια φορά ήμουν σπίτι και η μαμά έπαιζε πόκα με τις φίλες της, και μου φωνάζει:
- Πετράκη, πιάσε τρεις μπύρες Πάω, ανοίγω το ψυγείο, κοιτάζω μέσα και λέω:
- Μάνα, είναι μόνο μία!

**************************************************
Κι ένα ιστορικό ανέκδοτο

Ο ΒΙΚΤΩΡ ΟΥΓΚΩ εργαζόταν πολλές ώρες ασταμάτητα και είχε ανάγκη μετά να ξεκουραστεί. Για να δείξει λοιπόν στον υπηρέτη του ότι δεν έπρεπε να τον ενοχλήσει κανείς του έλεγε:
- Αν έρθει ο συμβολαιογράφος μου και σου πει ότι κληρονόμησα μια τεράστια περιουσία να του πεις ότι λείπω. Ακόμα και φωτιά να πιάσει το σπίτι να μη με ξυπνήσεις. Αν έρθει όμως η μητέρα μου από τον άλλο κόσμο μην της πεις τίποτε. Αυτή δε θα θελήσει να μ' ενοχλήσει. Ξέρει να περιμένει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: