Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Ο ΑΝΑΠΗΡΟΣ...

Ο Χριστός βλέποντας τα προβλήματα που έχει η Ελλάδα θέλει να κατέβει στη Γη να βοηθήσει τους Ελληνες και ο Θεός Πατέρας τελικά επιτρέπει στον Χριστό να κατέβει, αλλά να κάνει μόνο τρία θαύματα.

Ο Χριστός διαλέγει μια όμορφη ήρεμη περιοχή, την οποία πολλοί ξένοι έχουν διαλέξει να ζουν και κυρίως αφού πάρουν τη σύνταξή τους.

Μπαίνει σε ένα καφενείο που κάθονται ένας Γάλλος, ένας Γερμανός και ένας Ελληνας και πίνουν τις τσικουδιές τους.

- Χαίρετε, είμαι ο...

- Ελα, έλα δεν μας νοιάζει ποιος είσαι, έλα να πιούμε μια μαζί, του λένε πριν προλάβει να συστηθεί.
- Εγώ κερνάω πρώτος έναν γύρο λέει ο Γάλλος, άντε άσπρο πάτο.

Ο Χριστός που δεν ήταν συνηθισμένος, του κόβεται η αναπνοή από το κάψιμο στον λαιμό και δεν προλαβαίνει να μιλήσει.

- Δικός μου είναι ο γύρος λέει ο Γερμανός και αμέσως μετά ο Ελληνας.

Τελικά ο Χριστός βρίσκει τη μιλιά του και λέει:

- Είμαι ο Ιησούς.

- Α, του λένε, δεν είσαι συνηθισμένος και σε βάρεσε λιγάκι. Δεν πειράζει!

- Αλήθεια, είμαι ο Ιησούς, λέει και πλησιάζει τον Γάλλο και τον ακουμπά στον ώμο.

- Α ναι, ναι σίγουρα είναι ο Ιησούς ξεφωνίζει ο Γάλλος. Μόλις με ακούμπησε και μου έφυγε ο πόνος στη μέση και στο χέρι που δεν μπορούσα να το κινήσω, Να, δείτε τώρα πως το κουνώ και δεν πονώ καθόλου.

Ο Χριστός πλησιάζει και ακουμπά τον Γερμανό και κείνος αναφωνεί:

- Ναι, ναι είναι ο Ιησούς, μόλις με ακούμπησε άρχισα να βλέπω καθαρά, τα μάτια μου έγιναν καλά.

Ο Ιησούς πάει να πλησιάσει τον Ελληνα και αυτός τραβιέται πιο πέρα φωνάζοντας:

- Μη με πλησιάζεις, μη με ακουμπήσεις.

- Τρελάθηκες του λένε οι άλλοι και ο Ιησούς τον ρωτά γεμάτος απορία γιατί.

- Μη με ακουμπάς μη, λέει ο Ελληνας και μόλις πριν έναν μήνα πήρα την αναπηρική μου σύνταξη, που παιδευόμουν χρόνια να πάρω!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: