Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

"ΑΡΙΣΤΕΡΟ" ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ...

Ουσιαστικά αυτό που παίχτηκε τις τελευταίες ημέρες ήταν μια σύγκρουση ανάμεσα στην κυβέρνηση και στον συνδικαλιστικό τσαμπουκά.

Βεβαίως και το πολιτικό σύστημα έχει ευθύνες για το τέρας που δημιούργησε στο δημόσιο με τις προσλήψεις από το παράθυρο και τους τεράστιους μισθούς.

Υπάρχουν υπάλληλοι στο μετρό απόφοιτοι δημοτικής εκπαίδευσης, που αμοίβονται περισσότερο από ένα πανεπιστημιακό στη βαθμίδα του επίκουρου καθηγητή, ή ακόμη και του αναπληρωτή καθηγητή. Ανθρωποι με πανεπιστημιακή μόρφωση και με μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών λαμβάνουν λιγότερα από τη νεαρή που κόβει τα εισιτήρια στο μετρό. Να μη μιλήσουμε για τους μηχανικούς του μετρό, με τις ολλαπλάσιες αμοιβές από έναν καθηγητή του πολυτεχνείου.

Γιια να είμαστε δίκαιοι, μία ανάγνωση της έκθεσης Ρακιντζή θα δείξει πόσο βλακωδώς κινήθηκαν κάποιοι υπουργοί την πενταετία 2004-2009 διορίζοντας ανθρώπους με τη μόρφωση που ανέφερα παραπάνω, οι οποίοι άνθρωποι είχαν καταθέσει βιογραφικά με εμπειρία σε "τοποθέτηση τεντών" και άλλα φαιδρά για να γίνουν οδηγοί συρμών και άλλα κουφά. Λάρισα και Κομοτηνή είχαν γίνει μεγάλες μετρομάνες...

Σύμφωνα με τα στοιχεία για το μισθολογικό κόστος ο μέσος μικτός μισθός στο μετρό είναι 3.083 ευρώ, στον ΗΣΑΠ 4.095 ευρώ και στο Τραμ 2.200 ευρώ. Πουθενά σε καμιά ιδιωτική εταιρεία δε δίνονται τόσα χρήματα. Κι όμως, όλοι παντού υφίστανται την κρίση και τις περικοπές χωρίς να πλήττεται το κοινωνικό σύνολο και να ταλαιπωρούνται εκατομμύρια πολίτες...

Εκτός από τα Ελληνικά ΜΜΜ ως τώρα, που επιτέλους η κυβέρνηση πήρε λίγο δραστικά μέτρα. Η ουσία είναι ότι σταματά η ταλαιπωρία των εκατομμυρίων κατοίκων της πρωτεύουσα αλλά και η οικονομική αιμορραγία των συγκοινωνιακών εταιρειών, με τους χιλιάδες τζαμπατζήδες όμως.
Αν δείξει την ίδια αποφασιστικότητα σε όλα τα κρίσιμα ζητήματα που έχει μπροστάκαι τις νέες ταραχές - απεργίες που ετοιμάζουν άλλοι γνωστοί συνδικάλες. Το θέμα του εκβιασμού του κοινωνικού συνόλου απο οργανωμένες μειοψηφίες πρέπει να αντιμετωπιστεί απαξ και δια παντός...

H κατασκευή και οι επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ χρηματοδοτούνται σε ποσοστό που κυμαίνεται από 43 έως και 50% από την Ευρωπαική Ένωση και την Ευρωπαική Τράπεζα Επενδύσεων.
Η θέση της Ανταρσύα είναι έξοδος από την ΕΕ.

Και στο ΜΕΤΡΟ-που η ΕΕ χρηματοδοτεί κατά 50%  πρόεδρος των "εργαζομένων" είναι υποψήφιος του περιθωρικού αποκόμματος Ανταρσύα, πρώην Πασόκος...

Αυτή είναι η Αριστερά, το ήθος της και η κίβδηλη αγωνιστικότητα της.

Μια ζωή με τα λεφτά των άλλων, μια ζωή βολεμένοι ψευτοεπαναστάτες.

Είναι κορυφαίοι αυτοί οι αριστεροί σε αυτά. Κατά βάθος καταδικάζουν το καπιταλισμό, μετά όμως απαιτούν υψηλότατες αμοιβές, και το δικαίωμα να ταλαιπωρούν εκατομμύρια συνανθρώπους τους με εκ' περιτροπής απεργίες, ώστε να αμείβονται εναλλάξ...

Η επιβολή μιας μικρής μερίδας που κάποιοι τους δώσανε μια θέση ευθύνης και εξυπηρέτησης εκατομμυρίων συνανθρώπων τους, και αυτοί με το έτσι θέλω επιχειρούν να εκμεταλλευτούν τη θέση τους προς ίδιον όφελος ...

Πάντα βεβαίως εις βάρος του λαού, αφού ποτέ κανένα "αφεντικό" δεν ταλαιπωρήθηκε από τα καμώματα τους...

Αλλά η πλάκα τελείωσε. Όποιος θέλει ν' αναφέρεται σε κοινωνικούς αγώνες, δε δικαιούται πλέον να παρουσιάζεται ως φτηνός σφετεριστής και κακομοίρης συμφεροντολόγος.

Θα πρέπει να είναι συνεπής και διατεθειμένος για προσωπικές θυσίες, έτοιμος να υπερασπιστεί το ΣΥΝΟΛΙΚΟ δίκαιο και συμφέρον...

Δεν υπάρχουν σχόλια: