Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ...

Το iPhone 5 έχει έρθει στην Ελλάδα στην υψηλότερη τιμή που διακινείται διεθνώς.

Πουθενά στον κόσμο δεν πωλείται τόσο ακριβά όσο στην Ελλάδα της κρίσης και του Μνημονίου, υπ' ευθύνη φυσικά της εταιρείας και όχι π.χ. του κράτους.

Γιατί νομίζετε; Πώς έρχεται σε μια αγορά που είναι σ΄ αυτή την ύφεση ένα προϊόν στην υψηλότερη τιμή διεθνώς; Διότι ο καταναλωτής έχει αυτή την προτεραιότητα. Όταν βλέπει μια εταιρεία ένα προϊόν της ότι έχει ζήτηση κι ότι ο καταναλωτής το θέλει σ' αυτή την τιμή δεν θα το χαρίσει γιατί δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα...

Ακόμα και οι λοιποί οι υπό της κρίσεως πληγέντες, θεωρούν τόσο σημαντικό να αγοράσουν iPhone και το κακό συναπάντημα, ώστε κάνουν αιματηρές οικονομίες, δανείζονται, υποθηκεύουν, πουλάνε, πουλιούνται, με σκοπό να το αποκτήσουν.

Όσο όσο! Σαν να είναι ζήτημα ζωής και θανάτου...

Κάποιοι τα έχουν, και κάποιοι άλλοι τα βρίσκουν... Και έτσι, μόνον έτσι, καθίσταται εφικτό να έχει έρθει το τάδε ή το δείνα προϊόν στην Ελλάδα στην υψηλότερη τιμή που διακινείται διεθνώς.
Ακόμα και μέσα στην κρίση, μέσα στην ωρίμανση του Μνημονίου, ο ακραίος χυδαίος καταναλωτισμός είναι η μόνη προτεραιότητα για πολλούς Έλληνες της παραοικονομίας και της φοροφιαφυγής όπως οι ίδιοι δείχνουν.

Προφανώς, μελέτες έχουν αποδείξει στις πολυεθνικές ότι ο Έλληνας ιεραρχεί τόσο ψηλά στην κλίμακα προτεραιοτήτων του το σβήσιμο της καταναλωτικής του δίψας, τόσο ψηλότερα απ' ότι όλοι οι υπόλοιποι Ευρωπαϊκοί λαοί, που θα σπεύσει να αποδώσει το υστέρημά του, ή το δανεικό του, ή το της δόσης του, σε ό,τι θα πικάρει τον πλησίον του και θα δώσει στον ίδιον ένα ελάχιστο κάλπικο αίσθημα κοινωνικής υπεροχής.

Έτσι, πωλούνται εδώ διάφορα πολυτελή και όχι απαραίτητα προϊόντα σε τιμές με τις οποίες κανείς δεν επρόκειτο να τα αγοράσει πουθενά αλλού  στον πολιτισμένο κόσμο.

Αφού πολλοί θα βρεθούν να τα αγοράσουν, όσο ακριβά κι αν τα πουλάμε, χαζοί είμαστε; Αφού υπάρχει ζήτηση γι' αυτήν την προσφορά, δίκιο έχουν τα στελέχη των πολυεθνικών...

Δεν υπάρχει καμία μετάνοια, καμία αλλαγή νοοτροπιών και προτεραιοτήτων...

Δεν υπάρχουν σχόλια: