Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

ΣΥΖΥΓΙΚΗ ΓΚΡΙΝΙΑ...


Μια παρέα ανδρών κάνει διακοπές σε ένα χωριό του ορεινού Μυλοπόταμου, ένα απόγευμα είναι σ' ένα καφενείο και συζητάνε.

Θέμα της συζήτησης είναι πως κρατά κάποιος την σύζυγο να μην του γκρινιάζει.


- Εγώ την πήγα πέρυσι ένα ταξίδι στο Παρίσι κι εφέτος σκέφτομαι να την πάω στη Βιέννη, έτσι ευχαριστιέται, λέει ο πρώτος που λογιζόταν Αθηναίος, χρόνια διορισμένος φύλακας σε τράπεζα.

- Εγώ την πήγα πέρυσι στην Νέα Υόρκη κι εφέτος θα την πάω στην Καραϊβική κρουαζιέρα, ε, δεν έχει λόγο να μου γκρινιάζει, λέει ο δεύτερος που κι αυτός είχε φύγει από το χωριό του και ζούσε σε μεγάλη πόλη...

- Κι εγώ πέρυσι πήγα τη δική μου πάνω στο μιτάτο στη Νίδα, λέει ο τρίτος, που ποτέ δεν είχε φύγει από το χωριό.

- Κι οφέτος που θα την πας μωρέ Μανώλη; τον ρώτησε κάποιος.

- Οφέτος λέω να πάω να την φέρω πίσω, θα της έχει περάσει μπλιό, απάντησε εκείνος...

Δεν υπάρχουν σχόλια: