Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

ΚΟΚΟΡΕΜΑ...


Απίστευτο και όμως αληθινό! Κάποιος γνωστός επιχειρηματίας, ένας πάμπλουτος από την Αμερική, όποιον άντρα συναντά τον ρωτά ποιος κάνει κουμάντο σπίτι του και αν του απαντήσει ότι κάνει κουμάντο η γυναίκα του, του δίνει απλώς ένα κόκορα και αν του απαντήσει ότι κάνει κουμάντο ο ίδιος, του δίνει ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, μερσεντές ή τζιπ, ως δώρο.

Μέχρι σήμερα δυστυχώς, δεν έχει κερδίσει κανείς. Έτσι, αν εσείς νομίζεται ότι κάνετε κουμάντο στο σπίτι σας, επικοινωνήστε με τα στοιχεία σας, για να του τα δώσω για να σας στείλει τη μερσεντές ή το τζιπ. Έτσι απλώς.

Προσέξτε όμως να μη την πατήσετε με τις ερωτήσεις που θα σας κάνει, για να διαπιστώσει αν λέτε την αλήθεια. Μόλις προχθές ένας τύπος δυο μέτρα ύψος, τον βρήκε και του είπε με καπετανίστικο ύφος:

- Κύριε, εγώ είμαι ο άντρας που ζητάς. Εγώ είμαι εκείνος που κάνει κουμάντο σπίτι του. Ρώτησε τον τάδε και τον τάδε και τον άλλο να σου πούνε για μένα...

- Μπράβο, κερδίζεις μια μερσεντές, του λέει ο άλλος, όμως πες μου θες ως δώρο μερσεντές ή τζιπ, θες, μαύρη ή κόκκινη μερσεντές;

Και τότε ο ως άνω ψευδο-καπετάνιος του λέει:

- Περίμενε, φίλε, μισό λεπτό να πάω να ρωτήσω τι γυναίκα μου τι κι έρχομαι αμέσως να σου πω!

- Απ, του απαντά ο άλλος, ξεμασκαρεύτηκες, κερδίζεις και συ κόκορα! Μόνο να κοκορεύεσαι ξέρεις!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: