Δευτέρα 12 Απριλίου 2010

BUSINESS ΑΕΤΟΝΥΧΗ...


Λέει μια ιστορία που έχει κάτι από τις ανατολίτικες ιστορίες για τον Χότζα, αλλά είναι επίσης δηλωτική της Αγγλοσαξωνικής επιχειρηματικής αετονύχικης νοοτροπίας:

Ο businessman Billy πήγε στο Τέξας και αγόρασε από ένα αγρότη έναν γάιδαρο έναντι ποσού $100. Ο αγρότης πήρε τα λεφτά και συμφώνησε να του παραδώσει τον γάιδαρο την επόμενη μέρα.

Την επόμενη μέρα ο αγρότης του είπε:

- Συγνώμη mr Billy αλλά δυστυχώς ο γάιδαρος μου ψόφησε...

Ο Billy ατάραχος απάντησε:

- Τότε δώσε μου πίσω τα $100 που σου έδωσα...

Ο αγρότης είπε

- Δεν μπορώ να το κάνω, γιατί ήδη τα έχω ξοδέψει.

Ο Billy είπε:

- 'Εντάξει, τότε δώσε μου τον ψόφιο γάιδαρο αφού δικός μου είναι...

Ο αγρότης ρώτησε:

- Τι θα τον κάνεις;

Ο Billy απάντησε:

- Θα τον βγάλω σε λοταρία με κλήρωση.

Ο αγρότης του είπε με μια δόση ειρωνείας:

- Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία ψόφιο γάιδαρο...

O Billy που ήταν αδίστακτος απάντησε:

- Φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα πω σε κανένα ότι είναι ψόφιος...

'Έναν μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy και ρώτησε:

- Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο;

- Τον έβγαλα σε λοταρία, του είπε ο Billy. Πούλησα 500 λαχνούς προς δύο δολάρια τον ένα και κέρδισα $1.000, για την ακρίβεια$998 για να λύσω ένα πρόβλημα, μείον $100 που σου είχα δώσει, μου έμειναν καθαρά $898. Καλή μπάζα για λίγο τρέξιμο να πουλήσω τους λαχνούς...

- Καλά κανένας δεν παραπονέθηκε; ρώτησε ο αγρότης.

O Billy απάντησε εκ του φυσικού:

- Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε, και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα 2 του δολάρια που σου είπα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: