Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Η...ΖΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΪΚΑΡΑ...


Από τη σειρά "ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΑ":

Τώρα μόνο μου το είπανε κι εμένα.

Την προεκλογική περίοδο, κάποιος γνωστός μου (πίνουμε καφέ 1 - 2 φορές τον χρόνο μαζί σαν παλιοί συμμαθητές στο γυμνάσιο και πράμα άλλο) αργόστροφος και κοντονούσης που τον λένε πειρακτικά Κουϊκάρα, χρησιμοποιούσε τ' όνομα μου σε πολιτικό γραφείο μπας και του κάνουνε ρουσφέτι...

Μα τόσο μπουνταλάς που είναι εξ οικογενείας, δεν θυμόταν με ποιόν βουλευτή τα έχω καλά κι όπως έκανε του κεφαλιού του χωρίς να με ρωτήσει ή να μ' ενημερώσει τουλάχιστον, κατέληξε από μόνος του σε λάθος πολιτικό γραφείο, κάποιου άλλου υποψήφιου που μοιάζουν λίγο τα ονόματα τους...

Το περίεργο είναι πως του δεύτερου το γραφείο ήταν πιο απόκεντρο και δύσκολο να το βρει κανείς από του πρώτου, μα στην ανάγκη όπως φαίνεται ακόμη κι ένας αργόστροφος σε όλα του, βρίσκει τις πόρτες τους αν θέλει...

Παρουσιάστηκε μια μέρα στο πολιτικό γραφείο του υποψήφιου (που εγώ ως τώρα δεν έχω δει από κοντά, ούτε έχω μιλήσει ποτέ μαζί του), σε ώρα που ήταν γεμάτο κόσμο, σέρνοντας νωχελικά τα πόδια του και χωρίς να περιμένει τη σειρά του όπως του είπανε, μόλις τον είδε από μια μισάνοιχτη πόρτα πήγε προς το μέρος του και του είπε:

- Αφού ξέρεις τον Κωστή, ήρθα να με βάλεις κι εμένα σε μια...ζουλειά!

Απορημένος ο υποψήφιος με τον άγνωστο που μπούκαρε απρόσκλητος στο γραφείο του, τον άκουσε να ξαναλέει:

- Σε μια καλή...ζουλειά, γιατί εγώ έχω μεγάλη αξία!

Βλέποντας πως είναι χαζός κι αργόστροφος του είπε να κάτσει κι αφού πήρε τις πληροφορίες που ήθελε για την αξία του, τον ρώτησε σε τι δουλειά θα μπορούσε να τον βοηθήσει να δουλέψει.

- Να με βάλεις μάγειρα στη...και του είπε ένα μαγαζί με εκλεκτή κουζίνα και πελατεία κοντά στο σπίτι του Επίτιμου της ΝΔ, όπου τρώει συχνά κι αυτός κι άλλα πολιτικά πρόσωπα και οι καλεσμένοι τους...

- Τι θέλετε να σας κάνω κύριε...Να τους πω να σε πάρουν εκεί να σέρνεις τα πόδια σου σαν βόδι και να ξέρουν όλοι πως σ' έβαλα εγώ...πως θα πηγαίνω μετά να τρώγω πότε - πότε με τους φίλους μου;

Εδώ αυτοί που σε ξέρουν λένε πως σε παίρνουν κάθε καλοκαίρι ως ελεημοσύνη ν' απασχολείσαι, για να μη σε δέρνει η γυναίκα στο σπίτι που δεν της φέρνεις παράδες και να έχεις τα ελάχιστα απαιτούμενα ένσημα να μπαίνεις στο ταμείο ανεργίας τον χειμώνα να τον βγάζεις...και τους αφήνεις κάθε φορά ξεκρέμαστους στη μέση της σαιζόν αφού δεν αντέχεις την ορθοστασία...

Όσο για μάγειρας που λες πως δουλεύεις, ποτέ δεν ολοκλήρωσες καμιά σχολή μετά το δημοτικό σχολείο σαν αργόστροφος που είσαι κι όποτε ψάχνεις για δουλειά σε διώχνουνε τη δεύτερη μέρα λόγω νωθρότητας και λαιμαργίας, ούτε σε γάμο να κάνεις πιλάφι δεν σε θέλει κανείς, όχι σε ονομαστό μαγαζί με διάσημο chief και βοηθούς....

Να με κάψεις ήρθες; ξέσπασε ο υποψήφιος που σαν παλιά πολιτική καραβάνα δεν είχε ανάγκη από ρουσφέτια σε τέτοιους χαμερπείς σαν σκουλήκια ευκαιριακούς ψηφοφόρους που εκμεταλλεύονται φίλους για να εκλεγεί άνετα, όπως κι έγινε...

- Συνόδεψε τον βλάκα τον χοντρό έξω, είπε στον ψηλό παρατρεχάμενο που είχε στην πόρτα...

- Άϊντε βλαμένε άδειαζε μας τη γωνιά, πριν ανοίξω το κουτί με τις καρπαζιές και σε φιλοδωρήσω καμπόσες σβουριχτές επιτόπου...

- Αν δεν με βάλεις εσύ σε...ζουλειά, θα πάω κι εγώ να ψηφίσω τον...είπε το όνομα του πρώτου ρουσφετολόγου του νομού ο μικρόψυχος Κουϊκάρας, όπως τον έσπρωχνε διακριτικά έξω από το γραφείο...

- Ρε άντε στο διάολο και να μας γράφεις...τον πέταξε στον δρόμο ο παρατρεχάμενος του υποψήφιου.

Και ο κοντονούσης Κουϊκάρας του λέει μια ακόμη απορία του:

- Που να γράφω, αφού δεν ξέρω ποια είναι η διεύθυνση εδώ;

Δεν υπάρχουν σχόλια: