Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

ΖΩΗ ΜΕ ΠΙΣΤΩΣΗ 4...

Αυτό ήταν λοιπόν;

Για ένα μήνα εξειδικευμένης κι απαιτητικής δουλειάς με 24ωρη ετοιμότητα σε εναλλασσόμενες βάρδιες, θα έπαιρνε αμοιβή μόνο 5.000 χιλιάδες δραχμές, όταν ο ανειδίκευτος εργάτης έπαιρνε 150.000 δραχμές για χειρονακτική εργασία που δεν ξεπερνούσε το 8ωρο με διάλειμμα για καφέδες και πρόγευμα;

Και θα περίμενε στο μέλλον, άγνωστο πότε θα πάρει τα υπόλοιπα χρωστούμενα μέχρι τις 30.000 χιλιάδες, που πάλι δεν ήταν ούτε το 1/3 του μισθού του εργάτη...
Μα τι διάολο, σε τηλεοπτικό κανάλι που ήταν δυναμική δουλειά δούλευε ή σε περίπτερο σ' ερημική παραλία το χειμώνα;

- Έτσι πληρωνόμαστε εδώ..του είπε ο απόστρατος σκηνοθέτης - γενικός επιβλέπων του προγράμματος και των εκπομπών, εγώ παίρνω την σύνταξη μου από την Ε.Ρ.Τ κι έρχομαι εδώ να βοηθώ τον φίλο μου, να θυμάμαι τη δουλειά και να παίρνω και κάποια μικρή αμοιβή, ίσα να τσοντάρω στα στραβά μου έξοδα...

- Εμείς ερχόμαστε όποτε χρειάζεται μόνο, να συνδέουμε συσκευές και να διορθώνουμε βλάβες, η κύρια δουλειά μας είναι αλλού...είπαν οι τεχνικοί.

- Εγώ είμαι νοικοκυρά, το γυμνάσιο μόνο έβγαλα κάποτε και όταν τα παιδιά είναι στο σχολείο απασχολούμαι για λίγες ώρες κι έχω κάποια λεφτά για ψώνια και το κομμωτήριο...είπε η άλλη που συμπλήρωναν μαζί ώρες στο master control, μου δείξανε τι να κάνω και προσπαθώ όσο μπορώ καλύτερα, δεν έχω πολλές - πολλές απαιτήσεις από τον μισθό μου...

Νάτα μας! Έτσι κατάφερνε και λειτουργούσε το κανάλι με ελάχιστα έξοδα.
Μα ο Κάκος που δεν είχε άλλα εισοδήματα από πουθενά, ήταν νέος κι ήθελε καριέρα και λεφτά, ήθελε τόσα να κάνει, δεν του αρκούσε αυτή η "μικρή αμοιβή", τι θα απογινότανε εκεί;

Αν είναι θέμα εσόδων του καναλιού, μπορούμε να κάνουμε κάτι...σκέφτηκε. Είχε ιδέες να καλυτερέψει το πρόγραμμα, να προσθέσουν εκπομπές με καλύτερα και πιο ενδιαφέροντα θέματα, τρόπους να προσελκύσει ποιοτική διαφήμιση από μεγάλους πελάτες, να βελτιωθεί η εικόνα, η θέαση και τα έσοδα του καναλιού, μπορούσε να φέρει σπουδαίους πελάτες να διαφημιστούν κι εδώ, μπορεί και να ξεπερνούσε τα δυο υπόλοιπα τοπικά κανάλια που αν και νεώτερα, τα πήγαιναν καλύτερα κι αναπτύσσονταν.

Αν του έδιναν την ευκαιρία που ήθελε...

Συνάντησε όμως την επίμονη κι ανεξήγητη άρνηση του ιδιοκτήτη για οποιεσδήποτε αλλαγές στο κανάλι "του".

- Ποιός είσαι εσύ που είσαι εδώ λίγες βδομάδες κι άρχισες κιόλας να επεμβαίνεις στην λειτουργία του καναλιού; Σου ζήτησα ν' αλλάξεις τίποτα; Δεν μ' ενδιαφέρει τι κάνουνε οι άλλοι, εγώ είμαι αγωνιστής και ιδεολόγος και προβάλλω τις ιδέες μου, δεν μ' ενδιαφέρει η εμπορικότητα και οι θεατές!

Μα δυστυχώς για αυτόν, ούτε οι θεατές ενδιαφέρονταν για τις γαμημένες ιδέες του που είχαν αποτύχει οικτρά στις χώρες του υπαρκτού σοσιαλισμού που μόλις πριν λίγα χρόνια είχαν καταρρεύσει και φάνηκε η γύμνια τους, έτσι τον παράτησαν μόνο να παραληρεί μερικές ώρες κάθε μεσημέρι και να βγάζει τα σοσιαλιστικά του απωθημένα μόνος του, βεβαίως με ελάχιστη θέαση...

Αφού είδε πως δεν γίνεται κουβέντα με τούτο το όρθιο κουτσούρι, πήρε το πεντοχίλιαρο που του έδιναν κι έφυγε από κει...

Τι να κάνει αυτός με την φόρα που είχε για διάκριση στην ελεύθερη αγορά και τις τόσες του ανάγκες να καλύψει, μ' έναν μαλάκα ιδεολόγο από πάνω του να τον παντά και να τον εμποδίζει;

[Ακόμη και σήμερα το καναλάκι της κακής ώρας υπάρχει στον αέρα στον ίδιο τόπο με το ίδιο πρόγραμμα, διανθισμένο τώρα με νέες εκπομπές του τύπου: πάρε με τηλέφωνο να αγοράσεις κρέμες και συσκευές αδυνατίσματος ή κοσμήματα και ρολόγια μαϊμού σε τιμή ευκαιρίας, να σου πω τη μοίρα σου, να σε βοηθήσω να την παίξεις καθώς μόνος στο σπίτι, να κερδίσεις 100 ευρώ σαν αφελές καρακατσουλιό που είσαι, κλπ... ΚΡΙΜΑ ΤΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΕΙ]

Δεν μετάνοιωσε ποτέ. Δεν έχασε δα και το κελεπίρι, αφού ούτε καριέρα θάκανε ούτε λεφτά θάβγανε, ούτε πρωτοβουλία θα τον άφηναν να πάρει για το καλό τους, δεν θα καθόταν να σκάσει ούτε να φυτοζωεί μαζί τους. Δεν θα άφηνε τα βαρίδια να τον κρατούν κάτω και να τον καθυστερούν στην εκπλήρωση των σχεδίων του.

Θα αναζητούσε αλλού δουλειά κι ευκαιρίες...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: