Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2009

ΠΕΘΕΡΟΚΑΜΕΝΩΝ ΚΑΗΜΟΙ...


Την πεθερά μου οψές αργά στον ύπνο μου την είδα
και θάρουνα πως πάλευα με τη Λερναία ύδρα
********************************************************
Όταν κοντά στο σπίτι μου η πεθερά ζυγώνει,
με πιάνει σοκ αλλεργικό και παίρνω κορτιζόνη
*********************************************************
Βλέμμα βοδιού, στόμα φιδιού και το μαλλί σαν πράσο
κι όταν την βλέπω φίλοι μου, μούρχεται να ξεράσω.
***********************************************************
Σ' ένα γκρεμό να τηνε δώ από ένα κλαδί πιασμένη
θα προσπεράσω και θα πω καλά 'ναι κρεμασμένη.
*************************************************************
Εγώ είδα και τον χάροντα μα εμένα δεν με νοιάζει
το μόνο που κατάλαβα, της πεθεράς μου μοιάζει.
*************************************************************
Η πεθερά με βλαστημά το γιο της να μην πάρω
για δε με θέλει νύφη στον κόσμο τον απάνω.
********************************************************
Στο κόσμο τρία πραγματα δε κάνουν σ'ένα σπιτι
δυό κούνελοι, δυό πετεινοί και πεθερά με νύφη.
*************************************************************
Την πεθερά μου να την δώ στα κασαπιά σφαγμένη
με το κιλό να την πουλούν, κανείς να μην την πέρνει.
*****************************************************************
Ούλοι οι διόλοι μέσα ντου απού χρωστεί να δώσει
και που 'χει πεθερά καλή και δεν τηνε γαστρώσει...

γιατί

Τέσσερα πόδια έχει ο λαγός τέσσερα και το ρίφι
πρώτα γαμούν την πεθερά και ύστερα τη νύφη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: