Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008

ACHIEVING SEXUAL PERFECTION...


Έτσι ακριβώς!

Λαμβάνω σχεδόν καθημερινά κάμποσα e-mails με αυτό το θέμα, άγνωστο πως έχουν την ηλεκτρονική μου διεύθυνση, που με προτρέπουν να επιδιώξω σεξουαλική υπεροχή.

Θα το πετύχω λένε αν μεγενθύνω το όργανο που κάθε άντρας έχει, σε όλες του τις φυσικές διαστάσεις, δίνοντας του μέγεθος ικανό να ικανοποιήσει ακόμη και τις απαιτητικές Hillary Scott, Jenna Haze, Nautica Thorn και Jada Fire!

Με τα προϊόντα και σκευάσματα που κατασκευάζουν εκείνοι φυσικά, για το καλό μου.


Μα όταν με συμπεριλάβατε στο target group άγνωστοι μου ευεργέτες, δεν φροντίσατε να μάθετε πρώτα μερικά πράγματα για μένα και τις πραγματικές ανάγκες μου;

- Μπορεί το μέγεθος να ήταν πάντα επαρκές, ακόμη και η ηδονική χρήση του να έχει βελτιωθεί με τα χρόνια...

- Η χρονική διάρκεια που μπορεί να ανταπεξέρχεται στα φυσικά του καθήκοντα εξαρτάται από την επιθυμία μου, την ερωτική διάθεση την συντρόφου μου και τις διαστροφές μας, τα τεχνητά σκευάσματα που διαθέτετε ελάχιστη επίδραση έχουν σε μένα και τις ορμές μου, που αυξάνονται κατακόρυφα κυριολεκτικά όταν συντονιστούν με τις αντίστοιχες κάποιας πιθανής ερωτικής συντρόφου που επιζητά αυτό το "κάτι" που συμπληρώνει τις δικές της!

- Μπορείτε να με συστήσετε στις ανωτέρω sexy hot κοπέλες που τις επέλεξα να καλύπτουν όλες τις κύριες φυλές του πλανήτη, όσο αυτές είναι ακόμη νέες, καυτές κι επιθυμητές, να κάνουμε ένα test μακράς διαρκείας, για να διαπιστώσετε αν χρειάζομαι έξωθεν βοήθεια;

Μπορεί τα συμπεράσματα να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για καινούρια, πιο χρήσιμα προϊόντα σας αργότερα, να βοηθήσετε άλλους, εγώ ΔΙΑΘΕΤΩ ΗΔΗ ΥΠΕΡΟΧΗ!


Δεν υπάρχουν σχόλια: