Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2007

Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙ...

1.
Από την πρώτη την στιγμή όταν γεννήθηκα
ότι μου είπανε για σένα δεν τ' αρνήθηκα
του κόσμου οτι είσαι η ενδοξότερη πατρίδα
μα όπως μεγάλωνα τα χάλια σου τα είδα.

2.
Είδα τριγύρω μου το ξέσπασμα της βίας σου
τ' αποτελέσματα του μίσους, της μανίας σου
με κάθε αιτία οδομαχίες, διαδηλώσεις
κι ύστερα τις πληγές σου προσπαθείς να επουλώσεις.

****************************************************************
Ποιός θα μου πεί, ποιός θα μου λύσει μιά απορία
πού θα σε βγάλει η τρελή σου η πορεία
ποιός θα μου πεί, πώς κλείνει αυτό που μέσα μου ματώνει
όπου κι αν πάω η πατρίδα με πληγώνει.
******************************************************************

3.
Τόσοι ανίκανοι ηγέτες σε λεηλάτησαν
κι αφού σου πήραν ότι είχες σε παράτησαν
ρίξε ένα βλέμμα, οι εχθροί καραδοκούνε
και τα παιδιά σου στον στρατό αυτοκτονούνε.

4.
Κοίτα το χάος, σκέψου τι σε περιμένει
αφού οι έξυπνοι σου είναι παροπλισμένοι
κάνε μιά ύστατη προσπάθεια να ξεφύγεις
και τις σωστές τις σκέψεις μην τις καταπνίγεις.

[Ξανά: Ποιός θα μου πεί, ποιός θα μου λύσει μιά απορία
πού θα σε βγάλει η τρελή σου η πορεία......]

Από την συλλογή στίχων "ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: