Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΟΣ ΦΑΡΣΕΡ...

Είχε βάλει ένας μια αγγελία πως πουλούσε το αυτοκίνητο του. 'Έγραφε: "Πωλείται αυτοκίνητο 1600 κκ, μοντέλο του 2005, με 80.000 χλμ, τιμή 5.000 ευρώ".

Μια νύχτα κατά τις 1.30πμ ενώ κοιμόταν όπως ήταν φυσικό, χτυπά το τηλέφωνο του:

- Με συγχωρείτε που σας ενοχλώ τέτοια ώρα, είμαι νυχτοφύλακας και για να περάσει η ώρα διαβάζω μια εφημερίδα, όπου είδα πως πουλάτε ένα αυτοκίνητο...

- Ναι...

- 1600 κυβικά...

- Ναι...

- Με 80.000 χλμ...

- Ναι...

- Για 5.000 ευρώ...

- Ναι...

- Πήρα να σας πω, πως δεν ενδιαφέρομαι! λέει η φωνή και κλείνει το τηλέφωνο.

Μετά από μερικές μέρες ξαναχτυπά το τηλέφωνο του πωλητή τις 2.00πμ αυτή τη φορά και ακούγεται η ίδια φωνή πάλι:

Είμαι αυτός που πήρα πριν λίγες μέρες, για την αγγελία σας για το αυτοκίνητο..

- Ναι...

- 1600 κυβικά...

- Ναι...

- Με 80.000 χλμ...

- Ναι...

- Για 5.000 ευρώ...

- Ναι...

- Πήρα να σας πω, πως το είπα του αδελφού μου και δεν ενδιαφέρεται ούτε αυτός! λέει η φωνή και κλείνει το τηλέφωνο.

Ξανά πάλι μετά από μερικές μέρες ξαναχτυπά το τηλέφωνο του πωλητή τις 3.00πμ αυτή τη φορά και ακούγεται η ίδια φωνή πάλι:

Είμαι αυτός που πήρα πριν λίγες μέρες, για την αγγελία σας για το αυτοκίνητο..

- Ναι...

- 1600 κυβικά...

- Ναι...

- Με 80.000 χλμ...

- Ναι...

- Για 5.000 ευρώ...

- Ναι...

- Πήρα να σας πω, πως το είπα κι ενός ξαδέλφου μου και δεν ενδιαφέρεται ούτε αυτός! λέει η φωνή, μα πριν προλάβει αυτή τη φορά να κλείσει το τηλέφωνο, του λέει ο πωλητής:

- Κερατά, έμου δεν μ' αφήνεις να κοιμηθώ, έμου δεν θέλεις να πάρεις το αυτοκίνητο και με ενοχλείς, μα βρήκα ποιος είσαι απο το τηλέφωνο σου και αν δεν μ' αφήσεις ήσυχο θα σε βρω και θα γαμήσω τη μάνα σου κι όλο σου το σόι...

Περνά ακόμη μια βδομάδα πριν ξαναχτυπήσει το τηλέφωνο του πωλητή στις 3.00πμ και η ίδια φωνή ακούγεται στην άλλη άκρη της γραμμής να λέει:

- Είμαι αυτός που σε πήρα για την αγγελία για ένα αυτοκίνητο που πωλείται, σου είπα πως δεν ενδιαφέρομαι, σε ξαναπήρα και σου είπα πως ο αδελφός μου δεν ενδιαφέρεται επίσης, σε ξαναπήρα να σου πως πως ο ξάδελφος μου δεν ενδιαφέρεται ούτε αυτός...

Κι ενώ ο πωλητής ετοιμάζεται να τον διαολοστείλει, εκείνος απτόητος συνεχίζει:

- Αυτή τη φορά σε πήρα να σου πω, πως είπα στη μάνα μου τι σκοπεύεις να μας κάνεις όταν μας βρεις κι αυτή ενδιαφέρεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια: