Οξύνονται τα προβλήματα από την απεργία των ναυτεργατών καθώς η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία αποφάσισε την παράταση μέχρι το πρωί της επόμενης Κυριακής των απεργιακών κινητοποιήσεων που ξεκίνησαν το πρωί της προηγούμενης Τρίτης.
Και ενώ ο ναυτικός αποκλεισμός της Κρήτης και των υπόλοιπων νησιών θα συνεχιστεί, τα προβλήματα τροφοδοσίας της αγοράς επιδεινώνονται, εκατοντάδες πολίτες αδυνατούν να ταξιδέψουν, άλλοι που μπορούν χρυσοπληρώνουν εισιτήρια στις αεροπορικές εταιρείες, αλλά το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα το αντιμετωπίζουν οι αγρότες και ειδικά οι παραγωγοί πρώιμων κηπευτικών οι οποίοι τονίζουν πως τα ευπαθή κηπευτικά δεν μπορούν να περιμένουν ούτε μια ημέρα. Αν δεν φύγουν την πρώτη ή την δεύτερη μέρα από την συγκομιδή είναι κατεστραμμένα, ειδικά οι ντομάτες...
Να σημειωθεί πως σε ολόκληρη την Κρήτη υπάρχουν ήδη έτοιμα χιλιάδες τελάρα με κηπευτικά, ενώ η παραγωγή στα θερμοκήπια είναι έτοιμη για συγκομιδή και κινδυνεύει με πλήρη καταστροφή, μαζί με την απαξίωση των κόπων των παραγωγών.
Συνολικά χιλιάδες τόνοι Κρητικών κηπευτικών περιμένουν να μεταφερθούν στις αγορές κάτι που αν δεν γίνει το γρηγορότερο τότε όχι μόνο θα υποβαθμιστεί η ποιότητα και επομένως η τιμή τους, αλλά επιπλέον θα χαθούν αγορές (λαχαναγορές - super market) οι οποίες σύντομα θα αναζητήσουν αλλού τροφοδότες...
Όλα αυτά εξαιτίας της εμμονής των εργατοπατέρων της ΠΝΟ που ελέγχονται από το ΠΑΜΕ να πραγματοποιήσουν για ακόμη μια φορά απεργιακές κινητοποιήσεις στην διάρκεια ενός χρόνου, τώρα με το αίτημα αυξήσεως του μισθολογίου και της εργασιακής εξασφάλισης των ναυτικών και τα πλοία να παραμένουν δεμένα για αρκετά εικοσιτετράωρα όσο κρατούν οι διαπραγματεύσεις τους με τους εργοδότες που τους ανέχονται και τους ταίζουν πλουσιοπάροχα, με αποτέλεσμα η νησιωτική Ελλάδα να αποκοπεί από την ηπειρωτική και τα νησιά να παραμείνουν χωρίς συγκοινωνία μεταξύ τους...
Υπάρχουν στο χώρο της ακτοπλοΐας πολλά παράδοξα και πολλές στρεβλώσεις, τα οποία έχουν δημιουργήσει και εξακολουθούν να δημιουργούν πολλά προβλήματα στον κλάδο, που όμως δεν είναι ανάγκη να τα πληρώνουν αυτοί που την στηρίζουν, όσοι δηλαδή χρησιμοποιούν τα πλοία.
Με τον ίδιο πάντα αδιάλλακτο τρόπο τους της παρεμπόδισης του απόπλου των πλοίων με το έτσι θέλω, γράφοντας κανονικά επιβάτες, εμπορεύματα, δέματα που πρέπει να σταλούν και να παραληφθούν, τουρίστες, στρατιώτες που πρέπει να παρουσιαστούν, κλπ ταξιδιώτες που δεν έβγαλαν εισιτήρια για πλάκα μα έχουν λόγους να αναχωρήσουν και να φτάσουν στον προορισμό τους στην ώρα τους.Αν δεν βρεθεί άμεσα λύση στο θέμα της μεταφορά των προϊόντων 100άδες παραγωγοί κηπευτικών ετοιμάζουν "επιδρομή" στα λιμάνια, όπως είχε πράξει και σε προηγούμενη κινητοποίηση των ναυτεργατών.
Ελπίζω μόνο να κρατούνε τις κατσούνες και να τις δουλέψουνε όπως πρέπει σε 5 - 10 νεαρούς αργόσχολους εσσαεί "διαμαρτυρόμενους" που δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους αφού αγωνίζονται φράζοντας τον καταπέλτη να μας φέρουν τον Στάλιν, να τους κάνουν 800 οκάδες και να τους πετάξουν στο νερό να συνέλθουν αυτοί και να φύγει το πλοίο ανενόχλητο...
Όπως έπρεπε να κάνει η αστυνομία σε κάθε παρεμπόδιση συγκοινωνιών από ελάχιστους, αντί να παρακολουθεί από απόσταση το ίδιο έργο κάθε φορά...
Έτσι αντιδρούνε όσοι παρεμποδίζονται στη δουλειά τους και στη ζωή τους κι όχι με άλλες καταλήψεις (πχ δρόμων έξω από το λιμάνι) για να εμποδίσουν τους εποχούμενους με τη σειρά τους σε ένα φαύλο κύκλο...
Κι αν νομίζει ο ναυτεργάτης ή ο κάθε άλλος υπάλληλος πως αξίζει περισσότερα από όσα του δίνουν, ας ασχοληθεί με δική του πρωτοβουλία στην ελεύθερη αγορά με ότι μπορεί να κάνει για να κερδίζει όσα αξίζει, αντί να παραμένει με κάθε τρόπο προσκολλημένος στο "κακό αφεντικό" που τάχα τον αδικεί...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου