Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΛΑΪΚΗ ΜΟΥΣΑ...

Πάντα σαν φτάνουν εκλογές
γιορτάζει η Ελλάδα
για παντεσπάνι μας μιλούν
κανείς για φασολάδα...

Όλοι ζητούν την ψήφο μας
για την δημοκρατία
ποιοι θα ψηφίσουν άραγε
την αξιοκρατία;

Εκλογές έρχονται και δεν πρέπει να ξεχνάμε το υπό εμπείρου αναλυτή λεχθέν:
"Οι εκλογές είναι τσάμπα. Τα αποτελέσματα τα πληρώνουμε με δόσεις".
Το ύψος των δόσεων;
Ανάλογο της προχειρότητας με την οποία ΕΜΕΙΣ θα φθάσουμε μέχρι την κάλπη...

Χίλια καλά μου τάξανε
μια ψήφο να τους ρίξω
κι ολονυχτίς σκεφτόμουνα
τι να πρωτοζητήσω;


Μπροστά στη κάλπη σαν σταθώ
μια στιγμή ας αναρρωτηθώ:
ποιόν από όλους να σταυρώσω
και με ποιόν ν' αναστηθώ;

Και κάποιες μαντινάδες από τη λαϊκή μούσα, για υποψήφιους δημάρχους:

Υποψήφιοι Δήμαρχοι
καλή επιτυχία
όλοι σας είστε άξιοι
για τον λαό...λαχεία!


Νάταν να βγαίναν άξιοι
η χώρα να προκόψει
και η κάθε φτωχογειτονιά
κι αυτή ν' αλλάξει όψη...

και υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους που είναι πολλαπλάσιοι των δημάρχων:

Ρωτούνε και ξαναρωτούν
εγώ ποιούς θα ψηφίσω
το μυστικό μου δεν θα πω
στην έγνοια θα τσ' αφήσω...

Πέσανε απάνω μου
λογιώ - λογιώ κοράκοι
Θέ μου πως κάνουνε ετσά
για ένα ψηφαλάκι!

...που θα τους φορτώσει όμως τα επόμενα χρόνια στον καφά μας, με όλες τις θεμιτές κι αθέμιτες φιλοδοξίες τους...

Δεχόμενοι υποσχέσεις που όχι λίγες φορές καταλήγουν:

Όλοι θα με ψηφίζανε
και συγγενείς και φίλοι
μα άνοιξε η κάλπη κι ήρθε μου
ο ουρανός σφοντύλι...

Και μην ξεχνιόμαστε, η συνειδητή ψήφος είναι καθήκον του κάθε ενεργού πολίτη, αφού η αποχή εξυπηρετεί άλλα σχέδια και συνήθως βγάζει αυτούς που δεν θέλεις, γιατί άλλοι αντί για σένα ψηφίζουν, για αυτό:

Και εσύ αναποφάσιστε
τώρα που οι εκλογές ζυγώνουν
(της αρεσκείας όνομα) ψήφισε
τα ψέματα τελειώνουν...


Κι αν χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια αφ' υψηλού:

Φώτισε Θεέ μου τσ' Έλληνες
σωστά για να ψηφίσουν
να βγάλουν άξιους δήμαρχους
τσι κουμπαριές να αφήσουν...


Για να καταλήξουμε τελικά:

7 Νοέμβρη εκλογές
8 κάποιοι θα κλαίνε
και οι τυχεροί μες την χαρά
μερόνυχτα θα πλένε!


Όσο για το ποιοι θα είναι οι τελικοί τυχεροί, στις 14 του μήνα θα παιχτούν τα ρέστα αν όχι σε όλες, πάντως σε αρκετές εκλογικές μάχες για δήμους και περιφέρειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: