Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ...


Ένα κινητό τηλέφωνο που βρίσκεται πάνω στο τραπέζι της συνεδρίασης μιας πολυεθνικής εταιρείας κτυπά. Το πιάνει και το ανοίγει ο διευθυντή και ακολουθεί ο εξής διάλογος με μια γυναίκα:

Γυναίκα: Αγάπη μου, αντρούλη, μου λοιπόν το διαμαντένιο περιδέραιο που λέγαμε κάνει μόλις 40.000 ευρώ, να το πάρω; Πες ναι...

Διευθυντής: NAI!

Μετά από λίγο το κινητό ξαναχτυπάει και η γυναίκα λέει: "Αγάπη μου... είμαι στην αντιπροσωπεία, να πάρω το αυτοκίνητο που σου έχω πει; Μου είπαν ότι κάνει μόλις 85.000 ευρώ" Να το πάρω; Πες ναι...

Διευθυντής: NAI!

Μετά από λίγο κτυπά πάλι το τηλέφωνο και η γυναίκα λέει: Αγάπη μου σ' ευχαριστώ: Έλα το βράδυ σπίτι να το γιορτάσουμε; Θα σου κάνω ό,τι μου ζητήσεις, πες ναι...

Διευθυντής: ΝΑΙ!

Και μόλις κλείνει το τηλέφωνο ρωτάει με θυμό, αλλά και περιέργεια τους παριστάμενους:

- Ρε παιδιά, ποιανού είναι το κινητό που απαντάω τόση ώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: