Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

ΤΟ ΝΙΝΙ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ...


- Μόνος είσαι; Να καθίσω;

- Και δεν κάθεσαι;

Έτσι ξεκίνησε μια απλή γνωριμία με μια κάποια κοπέλα. Στο παγκάκι του δρόμου που κάθισα για ένα δεκάλεπτο στην λιγοστή σκιά που πρόσφερε το αρμυρίκι από πάνω του...

Μιλούσαμε για λίγα λεπτά κι αφού έμαθε πως δεν είμαι εργάτης ή υπάλληλος αλλουνού μα κάνω συναρπαστική δουλειά όπως εγώ θέλω, έφτασε στην ερώτηση που ποτέ δεν μπορώ ν' απαντήσω:

- Πως και τέτοιος άνθρωπος να κάθεσαι μόνος;

Εδώ κοπελιά μου δεν υπάρχει απάντηση, δεν την ξέρω ακόμη ούτε εγώ...Θέμα ζωής είναι να έχω το ταίρι μου, να μιλάμε και να επικοινωνούμε, να κάνουμε πράγματα μαζί, να μοιραζόμαστε εμπειρίες, να με συνοδεύει σε μίνι επαγγελματικά ταξίδια όπως αυτό που με βρήκες εσύ, να ξέρω πως έχω σύντροφο στη ζωή μου...

Να με συμπληρώνει, να μου προσφέρει αυτά που δεν έχω, να να ζητά κάτι από μένα που μπορώ να της δώσω, να έχει αντίστοιχη ερωτική επιθυμία με τη δική μου, και .. και...βλέπεις πόσα μαζεύτηκαν σε λίγες σειρές;

Και προπαντός δεν λύνεται ούτε στο ελάχιστο με αυτό που πρότεινες σχεδόν αμέσως:

- Εγώ μπορώ να σου κρατήσω συντροφιά για 1 ώρα με 50 ευρώ!

Δηλαδή, προτείνεις να σου προσφέρω τον εαυτό μου, να κάνουμε ότι κάνουμε από τα οποία θα έχεις να μάθεις και να ...θυμάσαι πολλά, να ικανοποιηθείς (γιατί καμμιά σχέση δεν έχω με τον μαλάκα που σου δίνει τα σάλια του, ή τον πορνόγερο που ξοδεύει στο νινί σου την σύνταξη του που όλο δεν του φτάνει κι όλο σε γυροφέρνει) και να σου δώσω και 50 ευρώ από πάνω;

Κι εμένα ποιός θα με πληρώσει που θα σου κρατώ συντροφιά ταυτόχρονα, αφού το βλέπεις σαν συναλλαγή; Κι αν είναι εμπορική πράξη αξίζει ένα νινί ξεπατωμένο τόσα; Θα ικανοποιήσεις τις διαστροφές μου όπως καμιά άλλη δεν προθυμοποιείται, να αξίζει έστω αυτή η διαφορετική εμπειρία να πληρώσω κάτιτις extra;

Η απάντηση σου είναι όχι σε όλα; Θα σηκωθείς απότομα να φύγεις, όπως κι έκανες;
Μα δεν κατάλαβες καλά. Δεν είμαι τσιγκούνης όπως είπες, ούτε έχω πρόθεση να μείνω για πάντα μόνος όπως συμπέρανες...

Λανθασμένα όλα τα συμπεράσματα σου.

Κι εσύ μόνη είσαι και τώρα και αργότερα.
Δεν θέλησες να μείνεις να γνωριστούμε καλύτερα, έτρεξες ν' αναπληρώσεις τον χαμένο χρόνο σου μαζί μου με τον μικροβιοτέχνη με την BMW που κάλεσε το κινητό σου, σήμερα Κυριακή που δεν τρέχει και σίγουρα κρυφά από την σαβουρογυναίκα του, δεν περιμένω να έχει τίποτα άλλη απόλαυση στην ζωή το πέρα από το να πληρώσει εσένα να τον απαλλάξεις για λίγο από αυτήν, μα εγώ έχω κι εναλλακτικές λύσεις :

Μια για όταν γνωρίσω στενότερα την Βίκυ που και σχήμα κώλου και κούνημα έχει πολύ καλύτερα, το κάνει αυθόρμητα και πιο σέξυ είναι από σένα, που μπορούμε να μιλάμε, να χαριεντιζόμαστε μα δεν βρεθήκαμε στενά ακόμη για πολλούς λόγους, με την οποία θα περνούσαμε ένα Σαββατοκύριακο μαζί αν με συνόδευε στο ταξίδι μου, το ξενοδοχείο δεν θα μας κόστιζε παραπάνω από όσα απαιτούσες εσύ, φαγητό θα βρίσκαμε φτηνό και καλό σε μέρη που ξέρω, μετά τη δουλειά μου θα βρίσκαμε χρόνο αρκετό για βόλτα και στο άνετο κρεββάτι μας θα κάναμε ότι θέλαμε. Πολλές φορές απανωτά και την γλυκειά Βίκυ σίγουρα δεν θα την έννοιαζε πόσες ώρες απολαύσαμε μαζί ούτε θάθελε να με χρεώσει παραπάνω...

Την άλλη λύση την αφήνω για όταν αποκτηνωθώ λίγο ακόμη, μα σε ενημερώνω πως η μικρή Ρομάνα η μελαμψούλα, το κάνει με πολύ λιγότερα από σένα, είναι πιο φρέσκια και πιο αθώα κι εύκολα κάνει αυτά που δεν τολμάς εσύ, με το πενηντάρικο που θα της έδινα σταδιακά θα την έπαιρνα αρκετές φορές, δεν έχει καν ρολόι να ξέρει πόση ώρα πέρασε μαζί μου και το να την προσέξω ερωτικά είναι κάτι που ονειρεύεται μέσα στην φτώχεια της...

Δεν υπάρχουν σχόλια: