Πέμπτη 7 Αυγούστου 2008

ΠΑΡΤΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ...

1.
Αφού κατάστρεψες οτι έφτιαξα με σένα
αφού με πρόδωσες για πράγματα φθαρμένα
όση αξιοπρέπεια μου έμεινε μαζεύω
σου λέω ζήσε όπως θέλεις, εγώ φεύγω.

2.
Πριν θυσιάσω ολότελα τον εαυτό μου
πριν καταντήσω ο περίγελος του κόσμου
με το κουράγιο που μου άφησε ο πόνος
βγαίνω στον δρόμο κι απο τώρα είμαι μόνος.

******************************************************
Θα κάνω πάρτυ μόνο για τον εαυτό μου
εσύ δεν άξιζες νάχεις κάτι δικό μου
θα πιω όσο θέλω, θα χορέψω στον ρυθμό μου
εδώ τελειώνει το όνειρο το απατηλό μου.
*******************************************************

3.
Αφού δεν μπόρεσες ποτέ να μ' αγαπήσεις
αφού δεν θέλησες στο πλάι μου να ζήσεις
εδώ που φτάσαμε μια λύση μόνο μένει
τέρμα η σχέση μας και είμαστε δυο ξένοι.

4.
Πριν εισχωρήσεις στο απόρρητο όνειρο μου
πριν γίνεις έμμονη ιδέα στο μυαλό μου
τον κρυμμένο εγωϊσμό μου επιστρατεύω
σου λέω γειά, νάσαι καλά και φεύγω.

[Ξανά: Θα κάνω πάρτυ μόνο για τον εαυτό μου....]

Από την συλλογή στίχων "ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: