ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΒΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΟΤΙ ΜΕ ΑΦΟΡΑ / ΣΥΓΚΙΝΕΙ /ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ / ΑΡΕΣΕΙ / ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ
Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΠΑΓΑΠΟΝΤΙΕΣ...ΙΙ
Υπάρχουν κάμποσες εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην διανομή πιστωτικών καρτών μέσω τηλεφώνου, μα μια συγκεκριμένη το έχει παρακάνει σε πλειοδοσία υποσχέσεων:
- Αν πάρεις την προσφορά μας, η τράπεζα που συνεργαζόμαστε θα αυξήσει το όριο της κάρτας που ήδη κατέχεις κατα 3.000 ευρώ παραπάνω από ότι είναι σήμερα. Θα γίνει μέσα στους επόμενους 3 μήνες εγγυημένα. Και μέχρι τότε εμείς θα φροντίσουμε ν' αποκτήσεις 2 κάρτες επιπλέον από την ίδια τράπεζα, χωρίς συνδρομή για πάντα, με μεγάλο όριο κι αυτές, να τις κάνεις ότι θέλεις...
Εδώ σταματάς να σκεφτείς: Βλέπεις πως ανοίγεσαι, μα από την άλλη σου προσφέρουν στο πιάτο ένα ποσόν που φτάνει τα 9.000 ευρώ, εύκολα και χωρίς γραφειοκρατία, να σε κοροϊδεύουν στην ανάγκη σου για χρήματα κάποια υπαλληλάκια της τράπεζας με 2.000 ευρώ μισθό, πληρωμένα έξοδα και προνομιακή ασφάλιση από τον εργοδότη τους.
Εσένα που έχεις πολλαπλάσια εξυπνάδα και γνώσεις από δαύτα, μα δεν είχες την καλή τύχη να φορτώσεις την ζωή σου σε κάποιο πλούσιο αφεντικό, να παίρνεις σταθερό και σίγουρο μισθό.
Για πολλούς λόγους δικούς σου, ή απλά δεν σε ήθελαν αυτοί κοντά τους!
Που είσαι στην ελεύθερη αγορά και κερδίζεις αμοιβές μόνο αν όλα πάνε καλά, αν καταφέρεις να τα πάρεις από υποψήφιους πελάτες. Δεν μετράνε οι προσπάθειες σου, μόνο τα τελικό αποτέλεσμα, αν κλείσεις την συμφωνία παίρνεις αμοιβή, αλλιώς πάπαλα.
Κι έχεις ένα σωρό ανάγκες να φροντίσεις. Τον χώρο που θα είσαι, τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείς, τις μετακινήσεις σου, το γραφείο και την καρέκλα που θα κάτσεις, το κέρασμα του πελάτη, τα τηλεφωνήματα και την πρόσβαση σου στο Internet.
Κι ακόμη την υγειονομική σου περίθαλψη, την μελλοντική σου σύνταξη, την εξ-ασφάλιση σου έναντι όποιας αναποδιάς σε βρεί αύριο και θα έχεις την ευθύνη, το σπίτι σου, το αυτοκίνητο σου, την οικογένεια σου, πολλά έξοδα και πρέπει να μεριμνήσεις ΜΟΝΟ ΕΣΥ.
Παίρνεις το φιλέτο που σου προσφέρεται. Να έχεις να κινείσαι, να ανταπεξέρχεσαι στις πληρωμές σου, να κερδίσεις λίγο χρόνο με την ελπίδα για ένα κερδοφόρο αύριο.
Μα οι υποσχέσεις της εν λόγω εταιρίας δεν έχουν καθόλου αντίκρυσμα.
Αγοράζεις το προϊόν τους με την δική σου ήδη υπάρχουσα κάρτα. Στο χρεώνουν άμεσα και περιμένεις την αύξηση του πιστωτικού σου ορίου να το καλύψεις.
Μετά το υποσχεθέν διάστημα των 3 μηνών, δεν γίνεται τίποτα απολύτως. Έχεις παρασυρθεί σε μιά συναλλαγή που τότε δεν μπορείς να υπαναχωρήσεις, γιατί την έχεις αποδεχτεί κι έχεις πληρώσει 3 δόσεις κιόλας. Φορτώνοντας αναίτια την δική σου κάρτα με ένα ακριβοπληρωμένο προϊόν, αμφιβόλου αξίας και ποιότητας.
Όσο για τις άλλες extra κάρτες της "προσφοράς", δεν εγκρίνονται ποτέ από την τράπεζα, αφού ήδη είσαι πελάτης τους. Η δουλειά τους όμως έγινε...
Η εταιρία "Kalliga Touch" κατάφερε να πουλήσει ακόμη ένα πακέτο από τα αζήτητα που είχε στην αποθήκη και εσένα σου έμειναν μόνο οι κούφιες τους υποσχέσεις για άμεσο χρήμα.
Είναι απορίας άξιο πως μιά καταξιωμένη δημιουργός "οικιακής μόδας" η Κατερίνα Καλλιγά, συνέδεσε το όνομα της με τέτοιες μεθόδους προώθησης των προϊόντων της, μέσω κάποιων άλλων που κάνουν τα παραπάνω.
Δεν βρίσκει πιά εύπορες κότες στο Κολωνάκι, την Κηφισιά ή όπου αλλού κακαρίζουν, να τους φορτώσει πανάκριβα τις "δημιουργίες" της, ή θέλει να επεκτείνει τους πελάτες της και στην πλέμπα, όπως θεωρεί πως ανήκεις;
Γιατί μπορεί να βρήκε εύκολα το όνομα και το τηλέφωνο σου, άγνωστο πως κι από πού για να σε προσεγγίσουν οι δικές της, μα δεν φρόντισε να μάθει και κάτι παραπάνω για σένα. Αυτό που σε διαφοροποιεί από την σκατομάζα των καρακατσουλιών, που σιχαίνεσαι κι απεχθάνεσαι, μα κάποιοι σε κατάταξαν όταν της παρέδιναν τον κατάλογο που περιείχε και τα δικά σου στοιχεία, μαζί με τις επαρχιώτισσες νοικοκυρές που ήταν ο αρχικός στόχος της.
Και δεν σταματά εδώ η ιστορία, σε μιά πρώτη αγορά λόγω εξαπάτησης.
Το πραγματικά απατεωνίστικο κόλπο τους φαίνεται αργότερα, καθώς περνά ο καιρός...
Μα θα κάνεις μερικές μέρες υπομονή πάλι, θα ξετυλιχτεί μεγαλοπρεπώς
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Πολυ μεγαλη ΑΠΑΤΗ.
Την πρωτη φορα,σε καλει στο τηλ,μια γλυκιτατη κι ευγενεστατη φωνη.
Θα σε πεισει,μετα απο πολυ κουβεντα (κανουν σεμηναρια βλεπεις).
Αν δεν τα καταφερει η υφηστεμενη,σε αναλαμβανει η προησταμενη.
Εσυ θα υποκηψεις για να της ξεφορτωθεις,το 95% πιανει.
Παραλανβανεις τα προιοντα.
Βλεπεις οτι ειναι αμφιβολου προελευσεως και πολυ ΑΚΡΙΒΑ.
Η χρεωση στην πιστωτικη καρτα,εχει ξεκηνησει απο την ωρα που μηλησατε για πρωτη φορα κι οχι απο την στιγμη που παραλαμβανεις τα προοιοντα.
Οταν αποφασισεις,οτι θα επιστρεψεις τα προοιοντα και ψαξεις την γλυκια κι ευγενικη φωνη που σου τα πουλησε,ο τροπος συμπεριφορας εχει αλλαξει.
Απεγνωσμενα ψαχνεις για λυση.
Η πρωτη σου σκεψη ειναι η τραπεζα.
Θα εισαι τυχερος να πεσεις πανω σε υπαλληλο που να θελει να λυσει το προβλημα.
Μια αμφησβητηση συναλλαγης τα λυνει ολα η σχεδον ολα.
Αλλα πρεπει να ακυρωσεις την πιστωτικη καρτα,για να αποφυγεις μελλοντικη χρεωση.
Απο εταρια,που κανει την ιδια δουλεια,μου εχουν πει,οτι ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΔΟΣΕΙ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ Η ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΟΡΙΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΡΤΑ.
Το ΙΝΚΑ και το ΣΔΟΕ σε αυτην την περιπτωση τι κανει?
Τιποτα.Κυνηγαει μονο τις μικρες επιχειρησεις που σερνωντε απο τα χρεοι κι απο την κριση.
ΣΥΝΕΧΕΙΖΕΤΑΙ....
Δημοσίευση σχολίου