Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΑΠΙΣΤΙΕΣ...


Μετά από 50 χρόνια γάμου ένα ηλικιωμένο πια ζευγάρι γιορτάζει την πολλοστή του επέτειο κι αποφασίζει να μιλήσει ειλικρινά ο ένας με τον άλλον.

Η συζήτηση περιστρέφεται γύρω από τις σχέσεις τους:

- Πες μου Αρίσταρχε, πόσες φορές με απάτησες ως τώρα τα χρόνια που γνωριζόμαστε;
- Τρεις φορές μόνο μπορώ να θυμηθώ, Ερασμία μου.
- Έστω αυτές. Πότε ήταν και με ποιες, θυμάσαι καθόλου;
- Η πρώτη ήταν με την αδερφή της κουμπάρας μας της Αθηνάς την Ζηνοβία, τότε που έκανες εγχείρηση στο στομάχι σου και έμεινες 10 μέρες στο νοσοκομείο το 1973.
- Η δεύτερη;
- Ήταν με την κόρη της γειτόνισσάς μας την 19χρονη Έφη, όταν έλειπες στην αδερφή σου στην Γερμανία για δυο εβδομάδες το 1985.
- Και η τρίτη;
- Όταν αρρώστησε η μητέρα σου και πήγες στο χωριό για ένα μήνα, είχα γνωρίσει καλύτερα αυτήν που καθάριζε το σπίτι μας και περάσαμε μερικές ερωτικές βραδιές.
Μα τώρα είναι σειρά σου γυναίκα να μου πεις.

- Κι εγώ Αρίσταρχε μου τρεις φορές μόνο σε απάτησα.
- Η πρώτη ήταν όταν ήσουν στο Πανεπιστήμιο το 1966 και είχες έναν καθηγητή που σ' έκοβε στο ίδιο μάθημα συνεχώς για δυο χρόνια.
- Λοιπόν, τι έγινε τότε;
- Πως νομίζεις ότι πέρασες το μάθημα;
- Δεν πειράζει αφού ήταν για καλό.
Η δεύτερη;- Όταν ήσουν φαντάρος το 1969 και είχες έναν λοχαγό που σε τάραζε στην φυλακή και στην αγγαρεία, κι είμασταν αρραβωνιασμένοι θυμάσαι;
- Ναι.
- Πως νομίζεις άραγε ότι απολύθηκες κανονικά;
- Και η τρίτη φορά πότε ήταν Ερασμία μου ;
- Όταν έβαλες υποψηφιότητα το 1989 για Δήμαρχος, μα ήσουν δεύτερος και μας έλειπαν 500 ψήφοι από τον πρώτο;
- Ε, και λοιπόν;
- Πως νομίζεις ότι εκλέχτηκες θριαμβευτικά την επόμενη Κυριακή;

Δεν υπάρχουν σχόλια: