Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2008

ΤΟ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΣΟΥ ΜΙΝΙ...

1.
Μαύρες μπότες, μαύρο μίνι
και κατάμαυρα μαλλιά
κόκκινα γλυκά χειλάκια
και δυό μάτια πονηρά.

2.
Όμορφη πολύ δεν είσαι
ούτε μοιάζεις με κυρία
μα είσαι χαριτωμένη
πειραχτήρι και μαφία.

3.
Αν σηκώσεις λίγο ακόμη
το δερμάτινο σου μίνι
καθώς προχωράς στον δρόμο
στάχτη ο ντουνιάς θα γίνει.

4.
Με τους άντρες είσαι μάνα
μα έχεις κι έναν καημό
εσύ καίγεσαι για μένα
κι εγώ τάχα αδιαφορώ.

5.
Τα ναζάκια σου μ' αρέσουν
αλλά μοναχά για μένα
δεν μ' αρέσει να σε βλέπω
να γυρνάς με τον καθένα.

6.
Αν σηκώσεις λίγο ακόμη
το δερμάτινο σου μίνι
ο κορτάκιας που στην πέφτει
κεραυνόπληκτος θα μείνει.

7.
Πονηρό μου πειραχτήρι
εγώ είμαι πολύ ζηλιάρης
θα σου κάνω το χατήρι
αν απόφαση το πάρεις.

8.
Τα κολπάκια λοιπόν κόψε
και μαζί μου έλα να δείς
θα στο αποδείξω απόψε
δεν συγκρίνεται κανείς.

9.
Και για μένα όταν σηκώνεις
το δερμάτινο σου μίνι
δεν γουστάρω άλλος άντρας
κολλητός σου νάχει γίνει.

Από την συλλογή στίχων "ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: