Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2007

ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ...



"ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ" είναι οι στίχοι που είχα γράψει κατά καιρούς σε στιγμές έμπνευσης.

Δέν έχω ΑΚΟΜΗ τα Μέσα να τα κάνω ευρύτερα γνωστά, να μελοποιηθούν και να αξιοποιηθούν εμπορικά, για ξεχωριστή ψυχαγωγία, με νόημα και περιεχόμενο.
Κατα διαστήματα θα δημοσιοποιώ εδώ κάποιους επιλεγμένους στίχους, να τα γνωρίζετε σταδιακά.
Να επισκέπτεστε λοιπόν το blog μου τακτικά, να μαθαίνετε σιγά - σιγά, πράγματα και καταστάσεις που ίσως αφορούν κι εσάς!

Μόνο που θα έχετε προετοιμαστεί: Εγώ δεν έιμαι ένα συνηθισμένο ανθρωπάκι, έχω τον δικό μου ιδιότυπο τρόπο να εκφράζω τις σκέψεις και τα συναισθήματα μου και θα χρειαστεί να συντονιστείτε διαφορετικά απο ότι έχετε συνηθίσει με άλλους.

Δεν έζησα τη ζωή μου σαν γκαγκάς, δεν έχω τις συνήθειες ενός φλώρου, ούτε κάποιου γιού μπαμπά και δεν μπορώ να σκεφτώ ή να δράσω (ούτε το θέλω) σαν αυτούς.
Θα μάθετε με τον καιρό πως:



Τα δικά μου τα τραγούδια
που επέλεξες να ακούς
δεν μιλάνε για καψούρες
και για έρωτες σαχλούς,


Τα δικά μου τα τραγούδια
δεν τ' ακούνε μεθυσμένοι
στους ρυθμούς τους δεν κουνιέσαι
δεν τα παίζουν οι dj's,


Τα δικά μου τα τραγούδια
τρυφερά κι ερωτικά
όταν δυό ματάκια κάνουν
την καρδιά μου να χτυπά,


Τα δικά μου τα τραγούδια
δυνατά και οργισμένα
όταν η κακία κάποιων
απευθύνεται σε μένα,


Τα δικά μου τα τραγούδια
δεν τα παίζουν οι σταθμοί
τα σιγοσφυρίζουν όμως
κάποιοι άντρες με ψυχή!


Λοιπόν εδώ θα είμαστε, σύντομα για την συνέχεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: