Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ...


Μια ωραία νέα κι έξυπνη γυναίκα συναντά κάποιον άνθρωπο που ζητούσε βοήθεια, ο οποίος στην πραγματικότητα ήταν ένας μεταμορφωμένος διάβολος...

Η γυναίκα τον βοηθά να σωθεί και κείνος στη συνέχεια της λέει:

- Για το καλό που μου έκανες εγώ έχω τη δύναμη να σου υλοποιήσω τρεις ευχές, τις θέλεις; Απλώς να έχεις υπόψη σου ότι ό,τι μου ζητάς, ο άνδρας σου μια και είσαι παντρεμένη, θα το αποκτά 10 φορές πιο πολύ. Τι λες;

Η γυναίκα χωρίς καν να σκεφτεί λέει αμέσως την πρώτη της επιθυμία:

- θέλω αμέσως να με κάνεις την πιο άμορφη γυναίκα του κόσμου.

- Μα αν το κάνω αυτό της λέει ο διάβολος, τότε 10 φορές θα γίνει πιο ωραίος ο άντρας σου και ίσως σου τον πάρει κάποια άλλη γυναίκα.

- Δεν με πειράζει, γιατί, αφού θα είμαι η πιο ωραία γυναίκα του κόσμου, όλοι οι άντρες άρα και ο δικός μου θα τρέχουν από πίσω μου, απαντά η γυναίκα και έτσι η γυναίκα αυτή έγινε η πιο ωραία του κόσμου...

Στη συνέχεια ο διάβολος λέει στη γυναίκα να του πει τη δεύτερή της επιθυμία της και κείνη του απαντά:

- Θέλω να γίνω η πιο πλούσια γυναίκα του κόσμου.

Και ο διάβολος της λέει:

- Θυμήσου ότι ό,τι αποκτάς εσύ το αποκτά και ο σύζυγος σου 10φορές πιο πολύ και έτσι και γίνει αυτό ίσως ο άνδρας σου σε αφήσει, γιατί δεν θα σε έχει ανάγκη.

- Δεν με πειράζει, γιατί ότι είναι δικό του είναι και δικό μου και το αντίθετο. απαντά η γυναίκα και έτσι η γυναίκα αυτή έγινε και η πιο πλούσια γυναίκα του κόσμου.

Και τώρα πες μου την τελευταία σου επιθυμία, λέει ο διάβολος στη γυναίκα και κείνη του λέει:

- θέλω να μου προξενήσεις ένα μικρό έμφραγμα.

- Μα αν γίνει αυτό ο άντρας σου θα πάθει 10 φορές πιο μεγάλο και στη συνέχεια θα πεθάνει, λέει ο διάβολος.

- Τι περιμένεις λοιπόν, προχώρα...διατάζει η γυναίκα.

Κι έτσι η γυναίκα αυτή έγινε η πιο ωραία, η πιο πλούσια και η πιο περιζήτητη χήρα του κόσμου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: