Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΣΤΟ DEBATE MOY: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΚΑΝΟΣ...


Αγαπητέ μου κ. Μαστοράκη,

Μου δώσατε μεγάλη χαρά με το ερωτηματολόγιο σας. Είναι τιμή μου, αλλά και υποχρέωση ταυτόχρονα ν' απαντώ σε ότι ερωτηθώ.

Αρχίζω με τα περιουσιακά μου στοιχεία. Φτωχόπαιδο και ορφανός από πατέρα πήγα στη Χωροφυλακή 19 ετών να κάνω την στρατιωτική μου θητεία και φτωχός αποστρατεύθηκα...

Περισσότερα διαβάσετε στο βιογραφικό το οποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα μου και στο facebook. Από τη γυναίκα μου βρήκα σπίτι κι έτσι δεν πληρώνω ενοίκιο και άλλο ένα, το οποίο νοικιάζω. Αυτή την περίοδο είναι ανακαινισμένο και υπάρχει σε αγγελία για ενοικίαση στα Χανιώτικα νέα.

Ο έλεγχος είναι αποδεκτός από τον οποιοδήποτε. Σε άρθρο μου σήμερα στον τοπικό Τύπο με τίτλο, «Καθαρά και ξάστερα για την πολιτική στην Ελλάδα..» ενημερώνω την κοινή γνώμη για την τραγική πραγματικότητα του δημοσίου βίου...

Είμαι και παραμένω μαχητής για το κοινό καλό, αυτό που λέμε δημόσιο συμφέρον. Η οικονομία της Ελλάδας θα ανακάμψει πολύ σύντομα όπως δηλώνει ο πρόεδρος μας, αλλά και από το εσωτερικό νοικοκύρεμα, αγωνιζόμουνα τόσα χρόνια, για να κυκλοφορήσουν νόμιμα τα κρατικά οχήματα. Μείναμε στο 1953 που ήταν πρωθυπουργός ο αείμνηστος Αλέξανδρος Παπάγος.

Είμαι αντίθετος με την ισόβια κοινοβουλευτική θητεία των βουλευτών. Αν εκλεγώ βουλευτής το γραφείο μου θα είναι μέσα στα κεντρικά γραφεία του κόμματος.
Η Ελλάδα καταστράφηκε από τα ρουσφέτια και τα ανορθόδοξα κομματικά εκλογικά συστήματα.

Η κυβέρνηση μας, το νέο ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό τον Γιώργο Παπανδρέου θα καινοτομήσει σε πολλά πράγματα για να ζει ο κόσμος αγαπημένος, άνετα χωρίς το άγχος της καθημερινότητας...

Τελειώνω εδώ, ζητώντας συγνώμη που δεν μπόρεσα να σας πω περισσότερα, αλλά είμαι μόνος στον αγώνα χωρίς γραφείο και γραμματέα. Να είσαστε καλά.

Με εκτίμηση

Γιάννης Η. Κάκανος
Δημοσιογράφος μη επαγγελματίας
Μέλος της ΠΑ.Δ.Ε. Μ.Μ.Ε.
Ανεξάρτητος υποψήφιος βουλευτής ΠΑΣΟΚ Νομού Χανίων
www.yanniskakanos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: