Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

ΜΟΝΑΧΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ...

1.
Καυτά σημάδια στο κορμί
σούχουν χαράξει τα φιλιά μου,
γίνεσαι σκλάβα ερωτική
όταν χαθείς στην αγκαλιά μου...

2.
Παρόλα αυτά δεν σου αρκεί
να δίνεσαι μόνο σε μένα
κι εφήμερη να γίνεις θες
κούκλα - παιχνίδι του καθένα...

******************************************
Μου λέεις: "δεν σε αφορά
ποιοί άντρες είναι στη ζωή μου"
μα στο 'χω πει πολλές φορές:
εσύ είσαι μοναχά δική μου!
******************************************

3.
Της μιας νύχτας εραστές
τη μοναξιά τους να ξεδώσουν,
γιαυτό σε θέλουν όλοι αυτοί
πες μου τι έχουν να σου δώσουν...

4.
Πλάκα μαζί μου δεν μπορεί
να σπάει μικρή μου καθένας
σε όλους κάνε το γνωστό:
Εγώ είμαι ο πρώτος σου κι ο ΕΝΑΣ!

[Ξανά: Μου λέεις δεν σε αφορά....]

Από την συλλογή στίχων "ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: