Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

PRIVE PARTY...


- Θα κάνω πάρτυ τις Απόκριες και θέλω νάρθεις, λέει φίλος από παλιά...

- Θα έρθω αν με καλέσεις...

- Να δουλέψεις εκείνη τη βραδιά εννοώ. Το πάρτυ είναι prive, αυστηρά με προσκλήσεις και θέλω να σταθείς στην πόρτα να τσεκάρεις τους καλεσμένους όταν καταφτάνουν κι ύστερα για ασφάλεια...

- Υπάρχουν άτομα που ειδικεύονται να στέκονται σε πόρτες για το μεροκάματο τους...

- Αν θέλω απλά ένα σώμα να φράζει την είσοδο, θα πάρω κάποιον ξοφλημένο παλαιστή απ' αυτούς που είπες πως κάνουν πόρτα, μα απαιτώ πολύ περισσότερα...

- Οι καλεσμένοι σου είναι κορυφαία μέλη της κοινωνίας κι αρκετοί εκλεγμένοι στην αυτοδιοίκηση και δεν αρκούνται σε έναν κοινό πορτιέρη...

- Εσύ αν και πρώτη σου φορά, έσκισες πέρυσι πάλι στο ίδιο πόστο...

- Απαιτούν σώμα, παράστημα, στύλ, οργάνωση, πνεύμα κι ετοιμότητα, έ;

- Που μόνο εσένα ξέρω που τα διαθέτεις όλα μαζί και επιπλέον μπορείς να πεις και μια έξυπνη ατάκα σαν καλοσώρισμα στον κάθε καλεσμένο. Και να είσαι σε πολεμική ετοιμότητα όπως εσύ μπορείς, αν κάποια άτομα θελήσουν να μας χαλάσουν το πάρτυ...

- Θάχουμε και τέτοια λές φέτος; πέρυσι δεν έγινε τίποτα, αν και στάμπαρα μερικούς ύποπτους να περνούν κοιτώντας επίμονα, μα δεν δοκίμασαν τίποτα όλη νύχτα...

- Μπορεί κάποιες περιφερόμενες ομάδες μασκαρεμένων να θελήσουν να εισχωρήσουν στο πάρτυ, να πιουν τα ποτά μας, να καπνίσουν καμιά μπάμια και ν' αφήσουν τα ίχνη της, να ρίξουν δυναμιτάκια να αναστατώσουν τους υπόλοιπους φεύγοντας και να μας καρφώσουν κιόλας μετά για όλα αυτά...

- Αν θέλεις να συλληφθούν αυτοί να φέρεις την αστυνομία, για απλή φύλαξη να προτιμήσεις τα όρθια κουτσούρια που κάνουν τους security, μα αν θέλεις να τους αναλάβω εγώ, θα το κάνω με τον δικό μου τρόπο...

- Πως δηλαδή;

- Δεν εμποδίζω κανέναν να μπεί, με το να τον διώξω από την πόρτα, θα περάσει μέσα και μετά θα κλείσει η πόρτα πίσω του να μην μπορεί να βγει...θα βγει πολύ αργότερα κι ύστερα από πλήρη περιποίηση, μέσα σ' έναν φάρδο ο καθένας, δεμένο στον πόρο - πόρο κι όταν την άλλη μέρα πάμε στο χωριό θα τους κρατούμε να τους πετάξουμε, όπου δεν θα βρεθούνε ποτέ...Να τελειώνουμε μια και καλή...Αυτό θα σου κοστίσει βέβαια, εγώ δεν είμαι κοινός πορτιέρης κι ούτε γουστάρω να γίνω τώρα, να τσακώνομαι με το κάθε απόβλητο πατσαούρι ή μεθυσμένο της νύχτας.

- Θα πάρεις την αμοιβή σου, θα έχεις το ποτό σου κι ότι άλλο θελήσεις μαζί...

- Και καλή μουσική θ' ακούω καθαρά από μέσα από τον εκλεκτό dj που πάλι θα φροντίσεις να έρθει και ο μπάρμαν θα μου φέρνει ότι θελήσω από μέσα όπως πέρυσι και οι μισοί σου καλεσμένοι τουλάχιστον θα με ξέρουν προσωπικά, θάχει πλάκα να παραβρεθώ έστω και δουλεύοντας...Θα το ρισκάρεις όμως εσύ;

- Τι παραπάνω μπορώ να πάθω;

- Ε, θάχω την λίστα με τα ονόματα των εκλεκτών καλεσμένων που θα καταφτάνουν μασκαρεμένοι, θα τσεκάρω ονόματα και μασκαράτες, πολλά μπορώ να καταλάβω από τη φορεσιά του καθεμιανού, αν κάνει τον ταρζάν ή τον πίθηκο ή τον κινέζο ή το ναπολέοντα και για τη συνοδό του αν είναι κότα, μάγισσα, πεταλούδα ή χιονάτη...
Εγώ είμαι παραγωγός θεάματος με κάθε τρόπο που θα σκεφτώ κι όλα αυτά είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για έμπνευση, σχολιασμό, συμπεράσματα κι οπτικοποίηση κάποιων ιστοριών που θα προκύψουν...

Δεν αρκούμαι να είμαι στη πόρτα για να διασκεδάζουν ασφαλείς αυτοί, λειτουργώ επαγγελματικά κάθε στιγμή κι όπως ξέρεις τ' αντανακλαστικά μου είναι τέλεια, ο κατάλληλος εξοπλισμός μου πάντα στην μέσα τσέπη και...ότι πείτε ή κάνετε μπορεί να στραφεί εναντίον σας, θα περιμένουν πολλοί αναγνώστες και θεατές για τέτοια θέματα...
Κι εγώ δεν κάνω κουτσομπολιό, γράφω δυνατές ιστορίες που λένε πολλά...

- Αυτό το αφήνω σε σένα, Κωστή...

- Τότε την ορισμένη μέρα και ώρα, θα είμαι εκεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: