Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΜΑΣ...


Συναντιούνται σ' ένα καφενείο τέσσερις φίλοι από το Στράτο μετά από πολλά χρόνια.

Αφού είπαν για τα παλιά η συζήτηση μεταφέρεται στο πόσο πετυχημένα έγιναν τα παιδιά τους που έκαναν τα χρόνια που δεν βρισκότανε μαζί. Στον τέταρτο της παρέας δεν του άρεσε αυτή συζήτηση και πήγε στη τουαλέτα για να αποφύγει τα δυσάρεστα...

Οι υπόλοιποι καμαρώνουν για τα παιδιά τους:

- "Ο δικός μου γιος έγινε μεγάλος αρχιτέκτονας, βγάζει εκατομμύρια. Αφού να σκεφτείτε πέρυσι έκανε δώρο σε ένα φίλο του μια βίλα που κόστισε 1.000.000 ευρώ", λέει ο πρώτος κοιτάζοντας τους άλλους γεμάτος καμάρι.

- "Ο δικός μου που είναι εφοπλιστής, έκανε δώρο σε ένα φίλο του για τη γιορτή του, ένα 50μετρο σκάφος άξιας 30.000.000 ευρώ", λέει και ο δεύτερος γεμίζοντας υπερηφάνεια για το δικό του παιδί.

- "Σιγά τα έξοδα", λέει ο τρίτος. "Ο δικός μου που είναι επιτυχημένος χρηματιστής, δώρισε στον καλύτερο φίλο του μετοχές και ομόλογα που σήμερα αξίζουν πάνω από 500.000.000 ευρώ".

Τότε βλέπουν όλοι τον τέταρτο της παρέας που έρχεται χωρίς να έχει ακούσει τίποτα και μετά από πολλή πίεση από τους άλλους, αναγκάζεται να πει και αυτός τα δικά του...

- "Δεν ξέρω τα δικά σας παιδιά τι ξετελέψανε, μα ο δικός μου γιος είναι ένα κοπρόσκυλο όλη την ημέρα την περνά ξάπλα, ύπνο και καλό φαΐ, το απόγευμα γυμνάζεται και φτιάχνεται στον καθρέφτη για ώρες, μόνο τα βράδια βγαίνει έξω και γυρίζει όταν ξημερώνει"...απαντά διστακτικά αυτός.

- "Και πως ζει;" τον ρωτούν οι φίλοι του.. "Δεν πιστεύουμε να τον ταΐζεις εσύ ακόμη τον κόπρο";

- "Αστα να πάνε, αυτό τουλάχιστον το γλίτωσα! Έχει βρει 3 πούστηδες, gay μου είπε πως τους λένε επειδή είναι κονομημένοι, που τους πηδάει και αυτοί τον συντηρούν και του κάνουν και ακριβά δώρα...Ο ένας του αγόρασε πέρυσι μια βίλα, ο άλλος του δώρισε πριν λίγους μήνες ένα υπέροχο σκάφος και ο τρίτος του έχει δώσει ως τώρα περί τα 500 εκ σε μετοχές. Κοντεύω να τρελαθώ από τη ντροπή μου"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: