Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

ΣΥΝΕΒΗ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ...


Το παρακάτω τραγούδι είναι το μόνο που είχα γράψει κάποτε επί παραγγελία, όταν ο Τάκης φλέρταρε την Όλγα και μην έχοντας άλλο τρόπο να της δείξει πως θάθελε να καταλήξει η βραδιά τους, με παρακίνησε να του τα γράψω με ρίμα...

Τώρα που είναι παντρεμένοι με 4 παιδιά κι ο Τάκης έφτασε με τα χρόνια μεσαίος αξιωματικός από υποσμηνίας της Αεροπορίας τότε, ενώ αυτή παραιτήθηκε από την υπηρεσία για να μεγαλώσει τα παιδιά, θυμούνται μαζί σας πως ξεκίνησαν όλα:

Είναι Σάββατο βράδυ
και λείπουν τα παιδιά
πάλι θα μείνω μόνος
και τούτη τη βραδιά.
Η ώρα δεν περνάει
τι πρόβλημα κι αυτό
μπαίνω σ' ένα μπαράκι
να πιω ένα ποτό...
Φλερτάκια στο σκοτάδι
ποτά και μουσική
τα μούτρα όλα της νύχτας
απόψε είναι εκεί...
Και ξαφνικά σε βλέπω
σε ξέρω απ' την δουλειά
Σου λέω "Γειά σου Όλγα"
- "τι κάνεις" απαντάς...
"πως από δώ και μόνη;"
με νόημα ρωτώ
"τι θάλεγες οι δυο μας
να πιούμε ένα ποτό;"...
Καθίζουμε στην άκρη
κι όλως ξαφνικά
σκύβεις μες το αυτί μου
και λες ερωτικά:

Όταν σ' είδα στο σκοτάδι
ένιωσα μια έκπληξη
μου προκάλεσες μωρό μου
στις αισθήσεις έκρηξη!

Βγαίνουμε στον δρόμο
σε παίρνω αγκαλιά
τα βήματα μας φτάνουν
σε μια ακρογιαλιά.
Σε σφίγγω πιο κοντά μου
σου δίνω 2 φιλιά
αλήθεια σου αρέσω;"
με πόθο με ρωτάς...
Σου λέω "με τρελαίνεις"
κι εσύ χαμογελάς...
Κυλιόμαστε με πάθος
γυμνοί στην αμμουδιά
ποτέ να μην τελειώσει
απόψε η βραδιά.
Του έρωτα η φλόγα
δεν έχει ορισμό
ενώνει τα κορμιά μας
και δίπλα από το κύμα
μας φέρνει σε οργασμό...
Κι ενώ εξαντλημένοι
φιλιόμαστε γλυκά
εσύ ικανοποιημένη
το στήθος μου χαιδεύεις
και λες ερωτικά:

Όταν σ' είδα στο σκοτάδι
ένιωσα μια έκπληξη
μου προκάλεσες μωρό μου
στις αισθήσεις έκρηξη!

Θέλησαν να το ξανακάνουν κι εντέλει έγιναν απαραίτητοι ο ένας για τον άλλο, ώσπου επισημοποίησαν το δεσμός με γάμο...

Έζησαν καλά, με θυμούνται ακόμη μετά από πολλά χρόνια από την εποχή της θητείας κι εύχονται να γνωρίσω κι εγώ αυτή που θα με συναρπάσει...

Από την συλλογή στίχων "ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: