Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2008

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΙΤΙΑ...

1.
Ήσουν πάντα διαβολάκι
δεν λογάριαζες κανένα
κι όταν εύρισκες παρέα
δεν σ' ένοιαζε για μένα.

2.
Μα όμως τώρα τελευταία
αποφάσισες ν' αλλάξεις
και τα πονηρά σου κόλπα
τα παλιά να τα ξεγράψεις.

**********************************************
Δεν υπάρχει αμφιβολία
πως εγώ είμαι η αιτία
που εσύ που ήσουν μοιραία
έχεις γίνει σαν οσία.

Που δεν βγαίνεις όπως πρώτα
και δεν πέφτεις σ' αμαρτία
πρέπει να παραδεχτείς
πως εγώ είμαι η αιτία.

*********************************************
3.
Τώρα έχεις καταλάβει
πριν τα νιάτα σου να σβήσουν
πως αυτοί που είχες σχέσεις
δεν μπορούν να σε γεμίσουν.

4.
Τώρα θές μόνο δική μου
νάσαι μόνιμη παρέα
μέσα σου κάτι σου λέει
ότι θα περνάμε ωραία.

[Ξανά: Δεν υπάρχει αμφιβολία
πως εγώ είμαι η αιτία.......]

Από την συλλογή στίχων "ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: