Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ...


- Θέλω να με βοηθήσεις να συμπληρώσω την αίτηση συμμετοχής στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, είπε προχθές στο τηλέφωνο φίλος.

- Γιατί εγώ, που δεν θέλω να έχω πια καμιά σχέση με το δημόσιο κι ιδιαίτερα σε ότι αφορά προσλήψεις και προμήθειες;

- Γιατί ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ!

Τώρα πως έχει την ακλόνητη πεποίθηση πως εγώ που δεν συμμετείχα ποτέ σε διαγωνισμό πρόσληψης ούτε κάνω τον κόπο να καταθέτω δικαιολογητικά για να με επιλέξουν άλλοι, ξέροντας εκ των προτέρων και εκ παλαιότερης πείρας με τι κριτήρια προσλαμβάνουν...ΞΕΡΩ πως να βγάλω άκρη με τον κυκεώνα χαρτιών που απαιτούν για να δεχτούν έγκυρη μια αίτηση, δεν γνωρίζω...

Αφού όμως ζητά βοήθεια και πιστεύει πράγματι πως εγώ μπορώ να του την παρέχω, είμαι εδώ να δω τι μπορώ να κάνω.

Είδα μια αίτηση σχετικά απλή (για την δική μου ευφυία βεβαίως) που ο καλός φίλος κοιτούσε επί διήμερο χωρίς να ξέρει τι μπαίνει που, μα κατόπιν κι εγώ ακόμη δυσκολεύτηκα να βάλω σε τάξη κωδικούς για τις θέσεις που ήθελε, να βρω ένα - ένα σχετικά με τα χαρτιά που δηλώνουν σπουδές κι εμπειρία, τα θέλουν επικυρωμένα κιόλας τα αντίγραφα υψηλής ποιότητας που του έβγαλα με τα μηχανήματα μου, να υπολογίσω την συνολική του εμπειρία χωρισμένη σε περιόδους "ανά μέρες απασχόλησης ανά φορέα ή εργοδότη" και να επιστρατεύσω την έμπνευση μου να σκεφτώ και να εμφανίσω μερικά πρόσθετα προσόντα που σίγουρα είχε κρυμμένα και δεν γνώριζε καν ο ίδιος πως διέθετε πάντα...
Και στο τέλος σαν κερασάκι να μαντέψω ποιός κωδικός εντοπιότητας ταιριάζει στον τόπο διαμονής σε σχέση με την θέση που θέλει.

Να τα συμπληρώσω και να τα συγκεντρώσω όλα σωστά και να τον στείλω να τα καταθέσει σε ειδικό φάκελο ΑΣΕΠ POST που απαιτείται, "εμπρόθεσμα σύμφωνα με την ταχυδρομική σήμανση" όπως είδα κάπου.

Κι όλη αυτή η διαδικασία μπας κι επιλεγεί για μάγειρας ή αρτεργάτης σε μια συγκεκριμένη τοπική στρατιωτική μονάδα, μιας και τα ξενοδοχεία και οι ταβέρνες που ανάλωσε τα νιάτα του και τις γνώσεις του, δεν θέλουν πλέον κάποιον όταν περάσει τα 40 (κι υπάρχει πλήθος νεαρών κι από άγνοια για το μέλλον τους ορεξάτων "σεφ" να εκμεταλλευτούν για χρόνια)...

Τράβηξα ένα καραγκιοζιλίκι με την αίτηση του, με μοναδική αμοιβή κάποια γεύματα με φαγητά και γλυκά που ομολογουμένως δείχνουν την απαράμιλλη τέχνη του...

Για να έχω την χρόνια ευγνομωσύνη του και να απολαμβάνω εσσαεί τις δημιουργίες του κατ΄οίκον όπως υποσχέθηκε, κάνω κάτι ακόμη...

Ζητώ εκ μέρους του την απαραίτητη πολιτική αρωγή από φίλα προσκείμενους πολιτικούς:

Γιατί δεν τον διορίζετε "κατ΄εξαίρεσιν" όπως είδε κάπου στην προκήρυξη πως μπορεί να γίνει, να έχει μια τρύπα κι ένα ελάχιστο μισθό σαν οικογενειάρχης, σε μια θέση πως ξέρω από παλιά πως δεν νοιάζονται να την καταλάβουν πολλοί λόγω συνθηκών εργασίας και συμπεριφοράς του ένστολου προσωπικού...

Δεν υπάρχουν σχόλια: