Παρασκευή 22 Αυγούστου 2008

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΠΑΓΑΠΟΝΤΙΕΣ V...


Με ρωτά ένας: Δεν φοβάσαι να χρησιμοποιείς την πιστωτική σου κάρτα στο Internet;
Γιατί, τι έχω να φοβάμαι σε μια συναλλαγή με κάποια αξιόπιστη εταιρία που δίνει δυνατότητα αγορών από όλο τον κόσμο μέσω του Internet;


Χρησιμοποιώ πολλά χρόνια τώρα τις πιστωτικές μου κάρτες για on line συναλλαγές.

Όλα αυτά τα χρόνια έχω κλείσει δωμάτια σε σοβαρά ξενοδοχεία σε συμφέρουσες τιμές, έχω πληρώσει διαφημιστικό χώρο σε Αμερικάνικα e-magazines, banners, on line classified's, εξοφλούσα την συνδρομή μου σε διεθνή περιοδικά και τον πάροχο μου για τη σύνδεση στο Internet, έχω συμμετάσχει σε επιχειρήσεις και στοιχήματα με off shore έδρες, έχω αγοράσει όργανο γυμναστικής από την κατασκευάστρια εταιρία στην Αγγλία και το παρέλαβα κανονικά στον συμφωνημένο χρόνο, παράγγειλα δεκάδες βιβλία από επώνυμα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία ελληνικά και ξένα, και κάποια DVD's με άκρως απαγορευμένο περιεχόμενο για ανηλίκους από την Τσεχία και την Ισπανία γιατί ζωή δεν είναι μόνο δουλειές και γνώσεις, παραγγέλνω τα προϊόντα μου από την Forever Living Products τακτικά...

Βοήθησα μερικές φορές γνωστούς που δεν είχαν πιστωτικές κάρτες να ολοκληρώσουν on line αγορές, καταβάλλοντας μου το αντίτιμο, τους έκλεισα εγκαίρως αεροπορικά εισιτήρια σε easy πτήσεις. Πολλά πράγματα και συναλλαγές...

Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με οποιαδήποτε συναλλαγή, έστελναν εγκαίρως ότι ζητούσα, δεν μου χρέωναν ούτε σεντ παραπάνω από ότι άξιζαν αυτά που ήθελα, ούτε έδιναν σε τρίτους τα προσωπικά μου στοιχεία ή άλλη απατεωνίστικη ενέργεια από μέρους τους.
Δεκάδες επιχειρήσεις σε διάφορους τομείς της αγοράς, σε πολλά μέρη του κόσμου.

Τα προβλήματα τα συνάντησα εδώ στη χώρα μου, ύστερα από μια ατυχή συναλλαγή με την εταιρία "Kalliga Touch". Έχουν ταλέντο στο να υπερχρεώνουν και να καταστρέφουν υπάρχοντες κάρτες, υποσχόμενες να εκδώσουν άλλες με άκρως συμφέροντες και δελεαστικούς όρους.

Σε συνεργασία με ΟΛΕΣ τις τράπεζες, που τους δίνουν και τα προσωπικά στοιχεία των πελατών τους για να τους τηλεφωνούν. Χρεώνουν υπέρογκα ποσά για αμφιβόλου ποιότητας προϊόντα σπιτιού, με απανωτές δόσεις στην ίδια κάρτα, ποτέ δεν επιστρέφουν χρήματα για αμφισβητούμενες αγορές, δεν απαντούν σε τηλέφωνα ή e-mails να δώσουν εξηγήσεις κι ουδέποτε κανείς παρέλαβε την υποσχόμενη κάρτα του με υψηλά όρια και χαμηλό επιτόκιο που υποσχόταν...

Το φταίξιμο το ρίχνουν στις τράπεζες, οι τράπεζες σ' αυτούς, μα εξακολουθούν να συνεργάζονται αρμονικά, τα θύματα τους πολλά κι αυξάνονται, εμποδίζοντας και τους ανταγωνιστές τους (άλλες εταιρίες του είδους) να δουλέψουν, όπως οι ίδιοι 3 χρόνια τώρα καταγγέλλουν.

Σε επανειλημμένες "ενοχλήσεις" όπως λένε, δηλώνουν ψυχρά πως δεν τους απασχολεί τι γράφουν τα blogs, μα ξέροντας κατά βάθος πως και (χιλιάδες) αναγνώστες έχουν και γνώμες επηρεάζουν, ψάχνουν τακτικά τις μηχανές αναζήτησης και τους καταλόγους των bloggers να βρουν τα νεώτερα για πάρτη τους.

Αφού μπορώ να ξέρω πώς, πότε και τι σχετικά με τις προσπάθειες τους για "ενημέρωση" κι έχουμε κι ανοιχτούς λογαριασμούς που με υπαιτιότητα τους δεν κλείνουν, τους αφιερώνω το 5ο επεισόδιο της σειράς που μου ενέπνευσαν και περιμένω υλικό για επόμενα...

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: