Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ...


Δυό λόγια ξηγημένα προς τους επαγγελματίες δημοσκόπους:

Όταν πριν μήνες μου ζητήσατε να συμμετέχω εθελοντικά σε online δημοσκοπήσεις κι έρευνες, δέχτηκα να με συμπεριλάβετε στο πάνελ, να μπορώ να λέω τη γνώμη μου.

Αυτή τη γνώμη δεν μ' αφήνετε να την εκφράζω ελεύθερα κι ανεξάρτητα όπως κάνω ζωντανά, με βάζετε να διαλέγω από τυποποιημένες απαντήσεις με ελάχιστες επιλογές, που κατευθύνουν το αποτέλεσμα να είναι αρεστό σε όποιον παράγγειλε την "'έρευνα" με λίγη επεξεργασία.

Θέλουν να ξέρουν δηλαδή αν προτιμώ τον Γωγάκη από τον Κωστάκη, αν έχει ρόλο η Ντόρα ή ο Αβραμόπουλος, ή αν καταφέρει ο Αλέκος να την φέρει στην Αλέκα, την στιγμή που δεν καταφέρνουν τίποτα ουσιαστικό στα κοινά παρά ν' ανακυκλώνουν την ανικανότητα, τις φοβίες τους και τα προβλήματα που οι ίδιοι δημιουργούν.

Να επιλέξω ποιός είναι ο λιγότερο χειρότερος από 5- 6 διαλεγμένους (από ποιόν και με ποιά κριτήρια;) να πάει όπου θέλει τον τόπο;

Στην επόμενη δημοσκόπηση που θα μου στείλετε, ας αφήσετε κι ένα κενό δίπλα από κάθε ερώτηση, να το συμπληρώσω εγώ άφοβα κι αντικειμενικά, αν δεν μου φτάνουν οι επιλογές που σας είπαν να μου δώσετε.

Να ξέρουν πραγματικά τι πιστεύω και τι προτείνω εγώ και πολύς άλλος κόσμος που μιλεί καθημερινά μα δεν ακούει κανείς την φωνή του γιατί δεν υπάρχει σε κανένα δείγμα.
Δεν ήταν εκεί όταν το έφτιαχναν, ή δεν τόλμησε να μπεί όπως εγώ, όταν ζητήθηκε...

Να μάθουν και κάτι παραπάνω, όσα δεν θα τους πουν ποτέ οι ψευτοσύμβουλοι που έχουν.

Πως αλλιώς; αφού δεν με καλούν, ούτε έρχονται σε μένα, το "δείγμα" με φίλτρο εσάς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: