Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2008

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΠΑΓΑΠΟΝΤΙΕΣ...ΙΙΙ


Σε μια γνωστή εταιρία (με δραστηριότητες στον χώρο της μόδας και της ομορφιάς), έχουν εφαρμόσει ένα άτιμο κόλπο για να αυξάνουν τις πωλήσεις, που δεν συναντάται σε άλλες εταιρίες του είδους.

Είδαμε πως τελικά κατάφερε κάποια από το marketing να σε κάνει να πάρεις κάποιο από τις "δημιουργίες" τους για να επωφεληθείς από τις δελεαστκές προσφορές της τράπεζας που ήθελες κυρίως.

Μιά από όλες κατέφερε και πούλησε, ήταν πιο έξυπνη; στάθηκε τυχερή; πέτυχε συνεννοήσιμο πελάτη; δεν έχει σημασία, κατάφερε το σκοπό της.

Οι άλλες όμως; Αυτές που δεν τα κατάφεραν το ίδιο καλά; Αυτές δεν πούλησαν προϊόντα, δεν κινηθηκε καθόλου χρήμα από τις όποιες προσπάθειες τους και δεν θα πάρουν αμοιβή από την εταιρία. Ας στέκονταν το ίδιο τυχερές με την πρώτη, θα πείτε όσοι δεν ασχοληθήκατε ποτέ με πωλήσεις με προμήθεια.

Μα δεν θα κάτσουν να σκάσουν: Έχουν ήδη έναν πελάτη που ολοκλήρωσε επιτυχώς μιά συναλλαγή με την κάρτα του. Έχουν τα στοιχεία του στην διάθεση τους. Έχουν την υπογραφή του να εγκρίνει την συγκεκριμένη αγορά.

Τον επόμενο μήνα ΦΟΡΤΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΜΙΑ ΥΠΟΘΕΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ. Ότι τάχα πούλησαν κι αυτές κάτι στον ίδιο πελάτη.

Όχι μαζεμένες βέβαια. Του φορτώνουν κάτι κάθε ενάμισυ μήνα, αμέσως μόλις βγεί ο λογαριασμός της κάρτας του προηγούμενου μήνα. Να μην προλάβει να αντιδράσει, να φανεί οτι αποδέχεται κι αυτή την συναλλαγή.

Μετά του τηλεφωνούν σε ανύποτπο χρόνο να πάει να παραλάβει τα προϊόντα που του φόρτωσαν, αφού έτσι κι αλλιώς χρεώθηκαν στην κάρτα του, φαίνονται σαν μέρος της προηγούμενης αγοράς του και θα τα πληρώσει θέλει δεν θέλει.

Ξέρει πως δεν μπορεί να αντιδράσει άμεσα, εκείνη τη στιγμή. Πρέπει να παραλάβει τον λογαριασμό της κάρτας στο τέλος του μήνα, να δεί τι θα κάνει τότε.

Στην τράπεζα που πάει του λένε τα υπαλληλάκια "Εδώ φαίνεται πως υπογράψατε κι αποδεχτήκατε την αγορά, έχετε πληρώσει κιόλας την προηγούμενη δόση της, αφήστε τα αυτά και φύγετε αμέσως, έχω κι άλλες δουλειές, με σας θα φάω την μέρα μου;"

Τι να τα νοιάξει τα άβουλα ανθρωπάκια, λεφτά θα πάρει η τράπεζα, να παρουσιάσει κερδοφορία, μπορεί να διεκδικήσουν κι αύξηση ή bonus, θα κάτσουν να ασχοληθούν με ένα προσωπικό πρόβλημα κάποιου πελάτη που βρέθηκε ύπουλα χρεωμένος, ίσως και με παρότρυνση της τράπεζας όταν συμφωνούσε συνεργασία με την συγκεκριμένη εταιρία.

Το θράσος τους δεν έχει όριο, μετά ενάμισυ μήνα επαναλαμβάνουν το ίδιο κόλπο, με τρίτη πωλήτρια που χρεώνει ακριβά κάποιο ευτελές προϊόν για να παρουσιάσει κι αυτή έργο στην δουλειά της.

Ξαναφορτώνεται η κάρτα του θυματος τους με νέες χρεώσεις, μέρος κι αυτές της πρώτης εκείνης αγοράς που είχε την ατυχία να εγκρίνει. Έχει δοκιμάσει την αδιαφορία της τράπεζας για την υπόθεση του, τώρα προσπαθεί να επικοινωνήσει με την ίδια την εταιρία.

Μετά από απανωτά τηλέφωνα και e-mails, κάποια "προϊσταμένη" επικοινωνεί μαζί του, μόνο για να τον επικρίνει πως δεν κατάλαβε καλά τους όρους της πρώτης συναλλαγής. Τον υποτιμά αλλαζονικά και την βρίζει αντρίκια. όπως εκείνος μόνο ξέρει.

Προσφέρεται να κάνει μια αλλαγή στα προϊόντα, "ίσως οι κοπέλες έκαναν λάθος" απολογείται. Αλλαγή δεν γίνεται ποτέ, όσο κι αν περιμένει. Δεν διαθέτουν κι άλλου είδους προϊόντα αξίας να δικαιολογείται το ποσόν που έχει συνολικά χρεωθεί κι είναι αντίστοιχο αξίας μικρού αυτοκινήτου.

Δεν ξαναβγαίνουν στα τηλέφωνα, ούτε απαντούν στα επόμενα e-mails που άδικα στέλνει ζητώντας να διευθετηθεί το θέμα. Ψάχνουν για το επόμενο θύμα όπως νομίζουν πως έπεσε ο τωρινός.

Στο μεταξύ η τράπεζα ουδέποτε αυξάνει το όριο της πολύπαθης κάρτας, ούτε εγκρίνει τις άλλες που αρχικά υποσχόταν για αντάλλαγμα της αγοράς.
Ζητά όμως κάθε μήνα να πληρώνονται κανονικά οι απανωτές δόσεις που με άτιμο τρόπο φορτώθηκε ο πελάτης.

Και αυτός ολομόναχος να προσπαθεί να βρεί λύση.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: