Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ DEBATE: ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΠΑΝΤΟΥΝ...


Μέχρι να καταφέρουν να συμφωνήσουν τα μέλη της διακομματικής επιτροπής στους κανόνες με τους οποίους θα διεξαχθεί η τηλεοπτική αναμέτρηση των πολιτικών αρχηγών ενόψει των βουλευτικών εκλογών της 4ης Οκτωβρίου και να τους εγκρίνουν οι διαπλεκόμενοι καναλάρχες - χορηγοί τους και τα ακριβοπληρωμένα τους φερέφωνα που θα μας τους πλασάρουν, εγώ οργανώνω πρώτος το δικό μου debate - συνέντευξη μέσω e-mail, διαμέσω του blog μου...

Με απαντήσεις που θέλω να ξέρω από τους υποψήφιους βουλευτές μας.

Απευθύνομαι πρώτα στους υποψήφιους των Χανίων, όπου ζώ και ψηφίζω, μα δεν μ' εμποδίζει κανείς να το επεκτείνω σε όσους/ες με ξέρουν από το facebook και γιατί όχι ν' απευθυνθώ στα επιτελεία των αρχηγών στο τέλος...

Τα παρακάτω συνοψίζουν προβληματισμούς, όχι μόνο δικούς μου αλλά και άλλων σκεπτόμενων πολιτών, μπροστά σε αυτά που συμβαίνουν στη χώρα μας και ο πρωθυπουργός αποφάσισε πρόωρες εκλογές για την αντιμετώπιση τους.

Περιμένω λοιπόν από τους υποψήφιους βουλευτές μας υπεύθυνες απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις, που αμφιβάλλω αν θα τις έκαναν οι γνωστοί δημοσιογράφοι καναλιών κι εφημερίδων στο δικό τους debate:
  1. Μπορείς να μου πεις ειλικρινά ποια είναι σήμερα τα περιουσιακά σου στοιχεία;
  2. Αν εκλεγείς, θα εξουσιοδοτούσες έναν ψηφοφόρο σου ώστε στο τέλος της θητείας σου να ερευνήσει με κάθε νόμιμο τρόπο την τότε οικονομική σου κατάσταση;
  3. Τι σου λένε οι μεγαλοεπιχειρηματίες όταν οι άλλοι δεν σας ακούνε;
  4. Η αντίσταση στην διαπλοκή προϋποθέτει κόμματα αρχών. Και μέχρι στιγμής ούτε ο Κώστας Καραμανλής αλλά ούτε κι ο Γιώργος Παπανδρέου έχουν δείξει ότι θέλουν να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση. Επιμένουν και οι δυο στην παλιά καλή συνταγή της οικογενειοκρατίας και της προσωπολατρείας. Αντί να σπάσουν το απόστημα από τη ρίζα το συντηρούν, με συνέπεια να θέτει τους όρους η διαπλοκή αντί να τους θέτουν οι ίδιοι.... Τι να τους κάνουμε λοιπόν;
  5. Ήσουν και θα είσαι παρών στην πρώτη γραμμή λόγω θέσης, σε μια σειρά καθημερινών προβλημάτων των συμπατριωτών σου για επιβίωση και υπεράσπιση των κοινωνικοπολιτικών τους δικαιωμάτων;
  6. Η οικονομία μας πάσχει πρωτίστως από μια παρατεταμένη απώλεια ανταγωνιστικότητας που εκδηλώνεται με το τρομακτικό έλλειμμα στο Ισοζύγιο Πληρωμών. Πώς μπορεί να αντιμετωπιστούν αυτά τα αδιέξοδα χωρίς να καταλήξουμε ούτε σε δημοσιονομικό εκφοβισμό που θα προκαλέσει κοινωνική ασφυξία, ούτε σε εκτροχιασμό δαπανών για να ικανοποιηθούν συσσωρευμένα αιτήματα οργανωμένων συντεχνιών ή μεμονωμένων πολιτών που μπορούν να πιέσουν;
  7. Στα πολιτικά γραφεία όλων των βουλευτών και πολιτευτών συνωστίζεται πάντα πολύς κόσμος, όχι μόνο προεκλογικά μα ολόκληρη τη βουλευτική περίοδο. Τι γυρεύουν όλοι αυτοί;
  8. Πιστεύεις εσύ προσωπικά πως πρέπει σώνει και καλά να ικανοποιούνται όλοι όσοι προσέρχονται στα πολιτικά γραφεία;


Οι απαντήσεις τους (μέσω e-mail μόνο, αφού αυτά τα μέσα διαθέτω σήμερα), θα δημοσιεύονται αυτούσιες στο blog μου και με την σειρά που θα τις στέλνουν.

Οι ερωτήσεις είναι κοινές για όλους/ες τους/τις υποψήφιους/ες και ισχύουν μέχρι την Παρασκευή πριν τις εκλογές.

Όσων γνωρίζω το e-mail τους από δημοσιεύσεις στον τύπο ή διαθέτουν sites θα τους τις στείλω και γραπτώς, οι υπόλοιποι υποψήφιοι κυρίως από μικρά κόμματα, μπορούνε να βρουν το δικό μου στο profile μου και να μου στείλουν τις απαντήσεις τους. Όλες οι επώνυμες συμμετοχές υποψήφιων βουλευτών είναι δεκτές.

Αυτό είναι λοιπόν το πραγματικά αποκαλυπτικό debate μου κι όσοι υποψήφιοι νοιώθουν, απαντούν ενώπιον των ψηφοφόρων τους μα και του υπόλοιπου Ελληνικού λαού...

Αν θέλουν κάποιοι/ες να μείνουν απόξω οικειοθελώς ή δεν με καταδέχονται, ας με αγνοήσουν.

Μα μην τολμήσει κανείς να μου ζητήσει τα ρέστα για δήθεν προβολή άλλων υποψηφίων, απλά ας τολμήσει ν' απαντήσει κι αυτός, αν τώρα δεν ξέρει τις απαντήσεις ή δεν θέλει να γνωστοποιήσει τις σκέψεις που οι ερωτήσεις έβαλαν στο νού του, δεν φταίω εγώ!

Εσείς οι πολυπληθείς αναγνώστες μου, μπορείτε να δείτε τις απαντήσεις τους, να κρίνετε και να συγκρίνετε, μα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΤΕ ΣΧΟΛΙΑ σε εκείνα τα posts με τις απαντήσεις. Σε αυτό εδώ εκφράστε την γνώμη σας όσοι θέλετε για το debate μου. Μπορώ να ελέγχω απόλυτα ότι καταφτάνει στο blog μου και ειδικά τώρα προεκλογικά δεν θα δημοσιεύσω κανένα σχόλιο για κανέναν υποψήφιο βουλευτή.

Διαβάστε προσεκτικά τις απαντήσεις τους και σχολιάστε τους όπως πρέπει στην κάλπη. Εκείνη την Κυριακή στις 4 Οκτωβρίου αποχή δεν ενδείκνυται για κανέναν λόγο, η ψήφος είναι δικαίωμα σας που αν δεν το ασκήσετε για 2 - 3 λεπτά τότε, το χάνετε.

Όσο κι αν σκούζουν για τέτοια εκλογική συμπεριφορά κάποιοι σαλεμένοι αριστεριστές κι αναρχικοί, απ' αυτούς που είναι μονίμως στο περιθώριο της ζωής και της κοινωνίας...

Κάποιοι άλλοι θα ψηφίσουν για σας και οι επιλογές τους θα σας κυβερνήσουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: