Ένας βασικός κανόνας του Marketing λέει "Για να πουλήσεις σε μια γυναίκα, πρέπει να καταλαβαίνεις την γυναίκα".
Αν θέλετε να την έχετε τακτική πελάτισσα, οφείλετε να ξέρετε πράγματα όπως:
- Οι γυναίκες ξοδεύουν μεγαλύτερο ποσοστό χρόνου σκεπτόμενες τους άλλους.
- Επειδή οι γυναίκες κάνουν τα ψώνια για τις ίδιες αλλά και τους άλλους, πρέπει να εξακριβώσετε τι ακριβώς θέλει μια γυναίκα ειδικά για αυτή τη φορά που μπήκε στο μαγαζί.
- Αν είναι αγχωμένες, εκνευρισμένες με τη δουλειά ή το αφεντικό τους, απογοητευμένες από το σύντροφό τους ή απλά έχουν νεύρα, βγαίνουν μια βόλτα στα μαγαζιά. Όσο κι αν ακούγεται τρελό, αυτές οι μικρές ή και μεγάλες τσάντες με τις οποίες θα επιστρέψει αργότερα σπίτι, θα κάνουν τη γυναίκα να νιώσει καλύτερα.
- Συνήθως τις πιο πολλές φορές στις αγοραστικές τους αυτές εξορμήσεις συνοδεύονται και από κάποια φίλη, που κάθε γυναίκα προτιμά τη γνώμη της από τις δικές παραινέσεις στα ψώνια της.
- Είναι συνήθως πολύ απασχολημένες για να ανταποκριθούν σε προϊόντα που είναι υπερβολικά πολύπλοκα.
- Μην προσπαθήσετε να τις κοροϊδέψετε. Θα σας "την πουν".
- Αν όλα τα άλλα αποτύχουν, ρωτήστε μια γυναίκα! Αν θέλετε να ξέρετε πώς να κάνετε το προϊόν σας πιο ελκυστικό εμφανισιακά, ρωτήστε μια γυναίκα.
Τα ξέρατε οι έμποροι, που όλο γκρινιάζετε; Φταίνε οι πελάτες/σσες ή η δική σας ανεπάρκεια;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου