Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

ΖΩΗ ΜΕ ΠΙΣΤΩΣΗ 7...


Μια ενδιαφέρουσα αγγελία που εντόπισε ο Κάκος μέρα στην πλημμύρα μικρών αγγελιών ζήτησης κυρίως εργατοτεχνιτών χαμηλής ειδίκευσης, που σχεδόν καθημερινά έψαχνε εξονυχιστικά στον τύπο, ήταν μια που αναφερόταν στην εταιρεία DORNIER - METEOR.

Η παραπάνω Γαλλο - Ιταλική κοινοπραξία εταιρειών υψηλής τεχνολογίας, εκείνα τα χρόνια είχε αναλάβει τον εφοδιασμό με τηλεκατευθυνόμενους στόχους του
ΠΒΚ, του χώρου δοκιμών, εκπαίδευσης και βολών βλημάτων του ΝΑΤΟ, που βρισκόταν στη περιοχή.

Και στο ΠΒΚ θα μπορούσε κι ήταν πρόθυμος να δουλέψει, μα λόγω του εκσυγχρονισμού του τότε και αναπροσαρμογής της αποστολής του, αρκούνταν στο υπάρχον προσωπικό που το μείωναν με τη συνταξιοδότηση των παλαιότερων και τη μη πρόσληψη νέων με τη προκήρυξη πλήρωσης θέσεων εργασίας...

Για τις ανάγκες της η εν λόγω εταιρεία αναζητούσε τεχνικό υψηλού επιπέδου, με κάποιες γνώσεις στον προγραμματισμό και κατεύθυνση από μακριά τέτοιων στόχων στο μέγεθος μικρού αεροσκάφους, που αφού απογειωνόταν εκτελούσε καθορισμένη πτήση, μάζευε τα στοιχεία των βολών και τα έστελνε για επεξεργασία κι αξιολόγηση στο ΠΒΚ και τέλος έπεφτε με αλεξίπτωτο, μαζευόταν - επισκευαζόταν και ξαναχρησιμοποιούνταν.

Τέτοια προσόντα είχε ο Κάκος και τον έλκυε η στρατιωτική τεχνολογία, έτσι τους έστειλε το βιογραφικό του. Δεν υπήρχαν και πολλοί άλλοι υποψήφιοι, ελάχιστοι ανταποκρίθηκαν και πληρούσαν τις απαιτήσεις. Σε χρόνο dt τους κάλεσαν, τον καθένα ξεχωριστά για συνέντευξη...

Το ραντεβού του Κάκου ορίστηκε μια Τετάρτη απόγευμα. Στις εγκαταστάσεις που είχαν παραχωρηθεί στην εταιρεία σε απομακρυσμένη κι ακατοίκητη περιοχή, μακριά από την πόλη. Αυτοκίνητο δεν διέθετε αφού δεν είχε δικά του λεφτά τότε, ούτε βρήκε διαθέσιμο κάποιον γνωστό να τον πάει εκεί στην καθορισμένη ώρα, αργά το μεσημέρι που θα ευκαιρούσε ο τοπικός διευθυντής και τα μέλη του ΔΣ που θα κάνανε τη συνέντευξη...

Βρήκε άλλη λύση. Πήρε το μεσημέρι στις 2.00 μμ το σχολικό λεωφορείο που μετέφερε τα παιδιά των γυμνασίων - λυκείων από τα χωριά της περιοχής κι αφού κατέβηκε στο πιο βολικό σημείο, περπάτησε τα κάμποσα χιλιόμετρα που ήταν η απόσταση της DORNIER - METEOR από το κοντινότερο χωριό.

Με τη προσμονή μιας ειδικευμένης και καλοπληρωμένης θέσης εργασίας, περπάτησε την απόσταση ο Κάκος χωρίς να κουραστεί καν, ξαφνιάστηκε ο φύλακας που τον είδε να καταφθάνει με τα πόδια, δυο λεπτά ακριβώς πριν την ώρα του ραντεβού του.

Για μια ολόκληρη ώρα μιλούσε με τους υπεύθυνους στα Αγγλικά και κάποια Ιταλικά (εκείνη την περίοδο εκτελούσε χρέη διευθυντού Ιταλός απεσταλμένος). Τα κατάφερε καλά με τους απόστρατους στρατηγούς που αποτελούσαν κυρίως το ΔΣ της κοινοπραξίας, την είχε σίγουρη την πρόσληψη...

Αν δεν είχε άλλη γνώμη κάποιος παρευρισκόμενος Έλληνας, με καθήκοντα σαν γραμματέας και μεταφραστής του διευθυντή, που είχε υπόψιν κάποιο δικό του πρόσωπο για τη θέση του τεχνικού που ήθελε και ο Κάκος...

Με δική του εισήγηση πήρε τελικά τη θέση ο γνωστός του μπαρακεντέ, δυστυχώς για τον Κάκο οι ξένοι απόστρατοι φύγανε μετά τις συνεντεύξεις και η γνώμη τους λίγο μέτρησε στον διευθυντή, καλύτερα άκουσε αυτόν που είχε όλη μέρα δίπλα του παρά τους προϊσταμένους του στην κοινοπραξία...

Πάντως ο άλλος που προσελήφθη τελικά δούλεψε μόνο για τα 2 επόμενα χρόνια, μετά έληξε το συμβόλαιο συνεργασίας της DORNIER - METEOR με το ΠΒΚ, δεν ανανεώθηκε και αποχώρησε η εταιρεία δίνοντας τη θέση της σε άλλη κι αφήνοντας άνεργους τους εργαζόμενους.

Έτσι και ο Κάκος θα καθόταν μόνο τόσο και θα έπρεπε μετά να κοιτάξει αλλού για νέα δουλειά...

[Για την ιστορία να προσθέσω πως όταν τελείωσε την συνέντευξη κι έπρεπε να φύγει, έκανε τον ίδιο δρόμο πάλι με τα πόδια κι ακόμη πολύ περισσότερο για να πάει στο σπίτι του, αφού το λεωφορείο που τον πήγε το μεσημέρι δεν θαρχόταν πριν σχολάσουν τα σχολεία το βράδυ κι όποτε έφτανε κι όποτε γυρνούσε πίσω άδειο μόνο με αυτόν μέσα, ο Κάκος προτίμησε αντί την πολύωρη παραμονή στον δρόμο ή το υψηλό κόστος για ταξί (ανύπαρκτο εξάλλου στην περιοχή) να γυρίσει με τα πόδια. Αν και περπάτησε πάλι για πάνω από 17 χλμ εκτός τα προηγούμενα, έφτασε στο σπίτι του αρκετά νωρίτερα πριν καν ξεκινήσει το λεωφορείο το βραδυνό του δρομολόγιο...]

Δεν υπάρχουν σχόλια: