Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

ΔΙΑΙΤΑ...


Σε μια καφετέρια κάθονται δυο ευτραφείς κυρίες και συζητούνε περί δίαιτας.
- Εγώ δεν μπορώ να συνεχίσω για πολύ καιρό όποια δίαιτα αρχίσω, βαριέμαι και δοκιμάζω άλλη κάθε τρεις βδομάδες, λέει η μια...


- Εγώ δεν μπορώ καν ν' αρχίσω δίαιτα, δεν γίνεται να στερούμαι τίποτα από όσα θέλω να φάω και μ' αρέσουνε, μου λείπουνε και τ' αναζητώ, λέει και η άλλη...

- Και πως αλλιώς θα χάσεις κιλά, να βρείς την φόρμα σου καλή μου; απαντά η πρώτη...

- Δεν ξέρω, μα κάποιος τρόπος θα υπάρχει, διάβασες τίποτα σχετικό σε κάποιο περιοδικό απ' αυτά που παίρνεις εσύ; επιμένει η δεύτερη...

Η κουβέντα τους συνεχιζότανε για πολύ ώρα και σε υψηλούς τόνους, πράγμα που ενόχλησε έναν γέρο που καθότανε παραπέρα και προσπαθούσε μάταια να διαβάσει την εφημερίδα του. Σε μια στιγμή και κρύβοντας τον εκνευρισμό του, γυρίζει προς το μέρος που κάθονταν αυτές και τους λέει:

- Τόση ώρα άθελα μου σας ακούω να λέτε για δίαιτες, αν θέλετε έχω μια συγκεκριμένη κι αποτελεσματική να σας προτείνω...

- Τι απαιτεί αυτή η δίαιτα; ρωτά αυτή που ήθελε να τρώει ότι της άρεσε, δεν με νοιάζει το αποτέλεσμα της αν είναι να στερηθώ τ' αγαπημένα μου φαγητά...

- Όσο για αυτό κυρία μου, δεν έχει σημασία. Μπορείτε άφοβα να βάζετε στο στόμα σας ότι φαί σας αρέσει, κάθε μέρα κι ότι ώρα θέλετε. Αρκεί να μην το καταπίνετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: